מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נעלמתי , האם יש אפשרות לשחזר אותי?נינה28/04/2011
יש לי כבר מספר שנים תחושה של העלמות.
אני מרגישה שמשהו הורס לי את המוח ומערפל אותי .
פעם הייתי נכנסת לפאניקה מהמצב אך לאחרונה השלמתי עם העובדה שאני לא קיימת.
יש לציין שאני לעולם לא מחסירה ימי עבודה ואני משקיעה בכל החובות שלי כלפי משפחתי .
אני כל הזמן אומרת לעצמי שזה המדד שלי לכך שאני מתפקדת ולכן אסור להפסיק או לוותר.
אני חוששת להפגש עם אנשים כי אין לי שום מחשבה בראש ואני מפחדת שידעו עלי.
אין לי זמן או כסף ללכת לפסיכולוג או פסיכיטר ואני לא מועניינת לפתוח דברים על עצמי.
אז נא לא לתת תגובות כמו תלכי לפסיכיטר כי אז לא הייתי פונה לפורום.
1.רציתי לדעת האם יש מחלה נוירולוגית שיכולה לגרום לי להעלם ,האם יש אפשרות להחזיר אותי? אם כן כיצד?
2.האם יש עוד אנשים שנעלמו ? אני מחפשת אותם באינטרנט אבל לא מוצאת . האם אני היחידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעלמתי , האם יש אפשרות לשחזר אותי? - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל30/04/2011נינה שלום,
על מנת להבין ממה את סובלת וכיצד לעזור לך נדרש אבחון מקצועי ומעמיק. לצערי, דרך הפורום אין שום אפשרות להבין במה מדובר. לכן, אם את באמת רוצה לעזור לעצמך קחי אחריות ותפני להתיעצות אצל רופא פסיכיאטר דרך קופת חולים שלך או במרכז לבריאות הנפש ששייך לאזור מגוריך. זה לא עולה כסף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבר על מה מדובר
נינה30/04/2011אמרת שאין אפשרות להבין דרך הפורום אבל אנסה להסביר בכל זאת.
אני מרגישה כי האישיות שלי כבר לא קיימת. אני מתעוררת בבוקר וחושבת לעצמי "את לא קיימת". אם חברים רוצים להפגש איתי , אני מפחדת מאד . למישהו שלא קיים אין מה להגיד , כך שאני מתחמקת . אני יכולה לחזור על אימרות מהעבר ולפטפט אבל אין לי באמת מה להגיד .אני מעין צל מהעבר. לא בן אדם אמיתי. אם מישהו חושף פרט אישי עלי אני מצטערת שסיפרתי כי המלאי מצומצם ואסור לי למסור את מה שנשאר.
האם התמונה התבהרה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתתחילי להחסיר ימי עבודה
א02/05/2011למלות פחות חובות משפחה .להיות עם חברים..... ואז תחזרי.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחיי
אב14/05/2011תחזרי לחיים ותפסיקי להאכיל את עצמך סרטים את קיימת, עובדה שכתבת את ההודעה וועובדה שזה מציק לך , תטפלי בעצמך ואל תפחדי אף אחד לא מושלם, והאמת אם תעברי פה על ההודעות תביני שלרוב האנשים יש סרטוני הזיות חרדות ושלא תמיד טוב להם, כן אלה החיים וככה אנחנו גודלים ומגיעים להבנות, רק אל תתיאשי ותביני שאת במעגל ובגלל זה המח שלך ריק (את לא מבלה לא פוגשת אנשים לא מתקשרת) תשברי את המעגל לאט לאט ותראי שזה משת]פר בהדרגה, מה שבטוח אל תפחדי.. כולנו עם דפקה אבל חיים נושמים מעשנים ומשתדלים להנות (אם רוצים בכך) קיצר, תרגישי טוב ותתעודדי ,לא נעלמת , רק יצאת לסיבוב קצר בתת מודע ותכף את חוזרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנינה שלום. לדעתי זה דיסוציאציה.
בוני16/05/2011דיסוציאציה היא הפרעה ונתק של האישיות. חוסר הרגשה העצמי וחוסר קשר למציאות.
יכול להיות מאוד שההפרעה הדיסוצאטיבית שלך היא הפרעת דה-פרסונליזציה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לנינה
עמי מנוקיאן17/05/2011שלום נינה.כדי להבין ולעזור לך יש צורך בפגישה פרטנית.
כמו שאף רופא או עורך דין לא ייתן לך ייעוץ מקצועי בטלפון או בפורום גם כאו חייבים לבדוק את העניין לעומק.יש שיטות טיפול יעילות שלא דורשות חשיפה רבה של האישיות או תוכן מילולי.
אם מקור הבעיה טראומה נפשית כל שהיא אפילו שמקורה בילדות אמליץ לנסות טיפול בשיטת EMI או EMDR.
לטיפול בדיכאון יש טכניקות יעילות של דמיון מודרך ו NLP.
אם קיימת בעיה כספית תוכלי לפנות אלי ואנסה לעזור.
צריך להבין שאם לא תטפלי בבעיה הקיימת בהקדם תצטרכי לשלם אחר כך הרבה יותר.
מצב כזה יכול לפגוע בסופו של דבר גם בעבודה ותחומים אחרים של החיים.
בברכה - עמי מנוקיאן
מנהל מרכז New Mind, מנהל מרכז טיפולי "אחד על אחד"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

