נעלמתי , האם יש אפשרות לשחזר אותי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נעלמתי , האם יש אפשרות לשחזר אותי?
    נינה
    28/04/2011

    יש לי כבר מספר שנים תחושה של העלמות.
    אני מרגישה שמשהו הורס לי את המוח ומערפל אותי .
    פעם הייתי נכנסת לפאניקה מהמצב אך לאחרונה השלמתי עם העובדה שאני לא קיימת.
    יש לציין שאני לעולם לא מחסירה ימי עבודה ואני משקיעה בכל החובות שלי כלפי משפחתי .
    אני כל הזמן אומרת לעצמי שזה המדד שלי לכך שאני מתפקדת ולכן אסור להפסיק או לוותר.
    אני חוששת להפגש עם אנשים כי אין לי שום מחשבה בראש ואני מפחדת שידעו עלי.
    אין לי זמן או כסף ללכת לפסיכולוג או פסיכיטר ואני לא מועניינת לפתוח דברים על עצמי.
    אז נא לא לתת תגובות כמו תלכי לפסיכיטר כי אז לא הייתי פונה לפורום.
    1.רציתי לדעת האם יש מחלה נוירולוגית שיכולה לגרום לי להעלם ,האם יש אפשרות להחזיר אותי? אם כן כיצד?
    2.האם יש עוד אנשים שנעלמו ? אני מחפשת אותם באינטרנט אבל לא מוצאת . האם אני היחידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נעלמתי , האם יש אפשרות לשחזר אותי? - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/04/2011

    נינה שלום,

    על מנת להבין ממה את סובלת וכיצד לעזור לך נדרש אבחון מקצועי ומעמיק. לצערי, דרך הפורום אין שום אפשרות להבין במה מדובר. לכן, אם את באמת רוצה לעזור לעצמך קחי אחריות ותפני להתיעצות אצל רופא פסיכיאטר דרך קופת חולים שלך או במרכז לבריאות הנפש ששייך לאזור מגוריך. זה לא עולה כסף.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר על מה מדובר

    נינה
    30/04/2011

    אמרת שאין אפשרות להבין דרך הפורום אבל אנסה להסביר בכל זאת.
    אני מרגישה כי האישיות שלי כבר לא קיימת. אני מתעוררת בבוקר וחושבת לעצמי "את לא קיימת". אם חברים רוצים להפגש איתי , אני מפחדת מאד . למישהו שלא קיים אין מה להגיד , כך שאני מתחמקת . אני יכולה לחזור על אימרות מהעבר ולפטפט אבל אין לי באמת מה להגיד .אני מעין צל מהעבר. לא בן אדם אמיתי. אם מישהו חושף פרט אישי עלי אני מצטערת שסיפרתי כי המלאי מצומצם ואסור לי למסור את מה שנשאר.
    האם התמונה התבהרה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תתחילי להחסיר ימי עבודה

    א
    02/05/2011

    למלות פחות חובות משפחה .להיות עם חברים..... ואז תחזרי.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחיי

    אב
    14/05/2011

    תחזרי לחיים ותפסיקי להאכיל את עצמך סרטים את קיימת, עובדה שכתבת את ההודעה וועובדה שזה מציק לך , תטפלי בעצמך ואל תפחדי אף אחד לא מושלם, והאמת אם תעברי פה על ההודעות תביני שלרוב האנשים יש סרטוני הזיות חרדות ושלא תמיד טוב להם, כן אלה החיים וככה אנחנו גודלים ומגיעים להבנות, רק אל תתיאשי ותביני שאת במעגל ובגלל זה המח שלך ריק (את לא מבלה לא פוגשת אנשים לא מתקשרת) תשברי את המעגל לאט לאט ותראי שזה משת]פר בהדרגה, מה שבטוח אל תפחדי.. כולנו עם דפקה אבל חיים נושמים מעשנים ומשתדלים להנות (אם רוצים בכך) קיצר, תרגישי טוב ותתעודדי ,לא נעלמת , רק יצאת לסיבוב קצר בתת מודע ותכף את חוזרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נינה שלום. לדעתי זה דיסוציאציה.

    בוני
    16/05/2011

    דיסוציאציה היא הפרעה ונתק של האישיות. חוסר הרגשה העצמי וחוסר קשר למציאות.
    יכול להיות מאוד שההפרעה הדיסוצאטיבית שלך היא הפרעת דה-פרסונליזציה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנינה

    עמי מנוקיאן
    17/05/2011

    שלום נינה.כדי להבין ולעזור לך יש צורך בפגישה פרטנית.
    כמו שאף רופא או עורך דין לא ייתן לך ייעוץ מקצועי בטלפון או בפורום גם כאו חייבים לבדוק את העניין לעומק.יש שיטות טיפול יעילות שלא דורשות חשיפה רבה של האישיות או תוכן מילולי.
    אם מקור הבעיה טראומה נפשית כל שהיא אפילו שמקורה בילדות אמליץ לנסות טיפול בשיטת EMI או EMDR.
    לטיפול בדיכאון יש טכניקות יעילות של דמיון מודרך ו NLP.
    אם קיימת בעיה כספית תוכלי לפנות אלי ואנסה לעזור.
    צריך להבין שאם לא תטפלי בבעיה הקיימת בהקדם תצטרכי לשלם אחר כך הרבה יותר.
    מצב כזה יכול לפגוע בסופו של דבר גם בעבודה ותחומים אחרים של החיים.
    בברכה - עמי מנוקיאן
    מנהל מרכז New Mind, מנהל מרכז טיפולי "אחד על אחד"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו