הפסקת טיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת טיפול
    מורן
    08/05/2011

    אני כמה חודשים ללא טיפול תרופתי. (ציפראלקס)
    לאחרונה חוויתי משברים בחיים, כמו כן ניסיונות למציאת זוגיות
    גרמו לי להיות בסטרס מתמיד שגרם לכאבים וחולשה בכל הגוף.
    עד עכשיו הצלחתי להתגבר על הכל עם רסקיו או נטילת כדור אלפרליד פעם ב..
    אך בשבוע האחרון הכאב הפיסי איו מרפה. אינני סובלת מהתקפי חרדה, הסטרס שהגוף נמצא אינו משתחרר(לא רסקיו ולא אלפרליד עוזר)
    אם אחזור ליטול את התרופה תוך כמה זמן ניתן יהיה להפסיק שוב את הטיפול. כי באמת אני רוצה להתחיל לחיות את חיי ללא הכדור???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת טיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת טיפול - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    10/05/2011

    שלום. אני ממליצה קודם כל להיות במעקב של פסיכיאטר המטפל.
    העניין הוא שכאשר מפסיקים את הטיפול התרופתי, סימפטומים של סימטומים של דיכאון וחרדה נוטים לחזור. על מנת למנוע הישנות של סימטומים מומלץ לשלב טיפול תרופתי עם פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). במהלך CBT ניתן ללמוד כלים של שליטה שמאפשרים למנוע חזרתיות של סימפטומים.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו