מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מניעת עלייה במשקל בנטילת ציפרלקסמורן11/05/2011
שלום, חזרתי לקחת ציפרלקס אחרי 7 חודשים של הפסקה.
חוויתי שינויים רבים, לחצים שהשפיעו עליי ולכן חזרתי לקחת את הכדור.
מצבי לא חמור כשהיה בעבר, אני חזקה הרבה יותר אבל בכל זאת הרגשתי שאני צריכה את עזרת הכדור.
אני אחרי ירידה של 20 ק"ג במשקל, פעם אחרונה שלקחתי ציפרלקס עליתי במשקל.
1) איני רוצה שוב לעלות. האם הכדור גורם להשמנה, להאטת קצב חילוף החומרים או שפשוט המצב רוח משתפר ואוכלים יותר?
2) אם אמשיך במסגרת הדיאטה והספורט, תמשך ירידה במשקל יחד עם לקיחת הכדור?
יש לי עוד 8 ק"ג לרדת וחוששת מעלייה או לחילופין תקיעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפרלקס - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל13/05/2011גלית שלום,
בדרך כלל ציפרלקס לא גורם להשמנה, אלא ההפך הוא מדכא תיאבון. אם תמשיכי בדיטה ופעילות גופנית סביר להניח שהתרופה לא תפריעה לך לרדת במשקל.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירידה במשקל
ליאת10/07/2011לפני כשבועיים בערך, לפי המלצת רופא המשפחה, התחלתי ליטול ציפרלקס 10 מ"ג. הרקע לכך הוא דיכאון קל-בינוני, וקושי של התמודדות עם טיפולי פוריות ארוכים ומתישים ועם שיגרת היום שהפכה להיות קשה מדי. כבר בימים הראשונים ניכר שינוי לטובה בהרגשה הכללית ובמצב הרוח. מאידך, אבדתי את התיאבון וגם 4 ק"ג במשקל, (אני בת 36 ושוקלת 44 ק"ג), לא מעונינת לאבד עוד משקל. רופא המשפחה לא התרגש מזה ואמר שבמקרים כאלה מקובל לקחת לוריואן וזה מבטל את תופעות הלוואי. די נרתעתי מלקחת עוד כדור אבל החלטתי לנסות ובינתיים אני נוטלת חצי לוריואן ביחד עם הציפרלקס וזה מרגיש בסדרחוץ מזה שאני ממשיכה לרדת במשקל.
האם התיאבון אמור לחזור בשלב כלשהו? מתי ניתן להפסיק ליטול את הלוריואן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירידה במשקל - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן10/07/2011שלום. בדרך כלל איבוד תאבון תוצאה של דיכאון. כאשר תתחילי להרגיש טוב תאבון יחזור.
תרגישי טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

