מניעת עלייה במשקל בנטילת ציפרלקס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מניעת עלייה במשקל בנטילת ציפרלקס
    מורן
    11/05/2011

    שלום, חזרתי לקחת ציפרלקס אחרי 7 חודשים של הפסקה.
    חוויתי שינויים רבים, לחצים שהשפיעו עליי ולכן חזרתי לקחת את הכדור.
    מצבי לא חמור כשהיה בעבר, אני חזקה הרבה יותר אבל בכל זאת הרגשתי שאני צריכה את עזרת הכדור.
    אני אחרי ירידה של 20 ק"ג במשקל, פעם אחרונה שלקחתי ציפרלקס עליתי במשקל.
    1) איני רוצה שוב לעלות. האם הכדור גורם להשמנה, להאטת קצב חילוף החומרים או שפשוט המצב רוח משתפר ואוכלים יותר?
    2) אם אמשיך במסגרת הדיאטה והספורט, תמשך ירידה במשקל יחד עם לקיחת הכדור?
    יש לי עוד 8 ק"ג לרדת וחוששת מעלייה או לחילופין תקיעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    13/05/2011

    גלית שלום,

    בדרך כלל ציפרלקס לא גורם להשמנה, אלא ההפך הוא מדכא תיאבון. אם תמשיכי בדיטה ופעילות גופנית סביר להניח שהתרופה לא תפריעה לך לרדת במשקל.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל

    ליאת
    10/07/2011

    לפני כשבועיים בערך, לפי המלצת רופא המשפחה, התחלתי ליטול ציפרלקס 10 מ"ג. הרקע לכך הוא דיכאון קל-בינוני, וקושי של התמודדות עם טיפולי פוריות ארוכים ומתישים ועם שיגרת היום שהפכה להיות קשה מדי. כבר בימים הראשונים ניכר שינוי לטובה בהרגשה הכללית ובמצב הרוח. מאידך, אבדתי את התיאבון וגם 4 ק"ג במשקל, (אני בת 36 ושוקלת 44 ק"ג), לא מעונינת לאבד עוד משקל. רופא המשפחה לא התרגש מזה ואמר שבמקרים כאלה מקובל לקחת לוריואן וזה מבטל את תופעות הלוואי. די נרתעתי מלקחת עוד כדור אבל החלטתי לנסות ובינתיים אני נוטלת חצי לוריואן ביחד עם הציפרלקס וזה מרגיש בסדרחוץ מזה שאני ממשיכה לרדת במשקל.
    האם התיאבון אמור לחזור בשלב כלשהו? מתי ניתן להפסיק ליטול את הלוריואן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    10/07/2011

    שלום. בדרך כלל איבוד תאבון תוצאה של דיכאון. כאשר תתחילי להרגיש טוב תאבון יחזור.
    תרגישי טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו