רציתי לדעת למה רסיטל לא עוזר לי עוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רציתי לדעת למה רסיטל לא עוזר לי עוד
    דניאל
    11/05/2011

    אני מטופל בהתחלה ליפני שנה וחצי על 40 מיליגם והעלתי בהמלצת הפסיכאטר ל 60 ואני חווה עדיין תסמינים של חרדה שזה אומר דפיקות לב מואצות וצורך להיתנשף כל 2 3 דק ולחץ באיזור החזה שזה תסמינים של חרדה כניראה לא?? מה אני צריך לעשות אשמח מאוד אם תעני לי ... נ.ב יש לציין שאני לא סובל מדיכאון עובד והכל בסדר חוץ מהחרדה הזאת מה עושים?...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רציתי לדעת למה רסיטל לא עוזר לי עוד - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    13/05/2011

    דניאל שלום,

    כנראה שאתה צודק. סימפטומים שאתה מתאר יכולים להיות קשורים לחרדה. אני ממליצה שתדווח על כך לרופא המטפל שמכיר אותך ואת מצבך ותתיעץ איתו בקשר לטיפול התרופתי. בנוסף, חשוב לציין כי גורמים קוגניטיביים (מחשבות, פרשנויות והערכות) שאנו מייחסים לסימפטומים גופניים עשויים להגביר ולהנציח את הסימפטומים הגופניים הלא ניעמים. טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) יכול לעזור לך ללמוד כלים ומיומנויות של התמודדות יעילה עם הסימפטומים הגופניים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו