הפסקת כדורי viepax XR

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת כדורי viepax XR
    גל
    14/05/2011

    שלום,
    מזה שלוש שנים אני נוטלת כדורים נגד חרדה ודכאון, לפני כחודש וחצי עם הפחתת הכדור בייעוץ הפסיכיאטר הפסקתי לגמרי ליטול את הכדור ונשמתי לרווחה..בחודש הראשון הרגשתי בסדר גמור ללא שום תופעות ממש כמו שהתנהגתי כשלקחתי את הכדור,
    בשבועיים האחרונים חזרו לי המחשבות הכבדות, בעיות השינה,מצבי רוח, וכל אותם התחושות המפחידות שכבר מזמן שכחתי איזה רע הם מרגישות..:(
    למרות שהכדור ויפאקס עשה בי פלאים, ככ רציתי להפסיק אותו ולחזור לחיים תקינים,
    אני מאוכזבת מעצמי שאולי יש סיכוי שאחזור שוב לאותו מעגל עד סוף חיי..
    האם את חושבת שעליי לחזור ולקחת שוב את הכדור???

    כמו כן אני בחורה שסובלת מעודף משקל והבנתי שויפאקס איננו משמין, האם ידוע לך אחרת?

    אשמח לתשובה,
    סופש נעים,גל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת כדורי viepax XR

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת כדורי viepax XR - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    17/05/2011

    שלום. אני ממליצה לדבר עם פסיכיאטר המטפל. אם ויאפקס עזר בעבר אז כדי לחזור לטיפול.
    עלייה במשקל מהתרופות נוגדי דיכאון וחרדה מאוד אינדיבידואלית. השמנה עם ויאפקס הינה תופעת לוואי מאוד נדירה. זה קורה מסיבות שונות: שינויים מטבוליים, עלייה במצב הרוח , גורמת לעליה בתיאבון וכו'.
    תפני לדיאטנית ותעשי תוכנית של הרזייה. חשוב לעשות פעילות גופנית .
    בהצלחה
    אשמח לענות על שאלות נוספות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו