הצילו אני לא יודע מה לעשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצילו אני לא יודע מה לעשות
    אנונימי
    17/05/2011

    שלום לך, אני בן 17 ומשהו, ואני רוצה למות.
    אני רוצה בכך כבר זמן רב ואני אומר לעצמי לא!, אבל אני לא יודע כמה זמן אני אוכל להחזיק את זה. זה התחיל בכך שאני הכזבתי את ההורים שלי, הם לא אומרים כלום אבל אני שומע את זה בקול שלהם, וזה אוכל אותי אז אחלטתי לקחת את זה לידיים ולסיים את זה.
    אני לא יודע מה לעשות. אני לא רוצה ללכת לטיפול משום שזה יכתים לי את העתיד בכך שאדם הזה פסיכי. ואני לא רוצה להגיד כלום להורים שלי משום שהם ילחצו וזה ילחיץ אותי.
    אז HELP ME אני לא יודע מה לעשות.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו אני לא יודע מה לעשות - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    17/05/2011

    שלום. האם ניסית לפנות לעזרה מקצועית? לדעתי חשוב קודם כול לאזן את מצב הרוח מבחינה תרופתית ובמקביל טיפול פסיכולוגי שיעזור לך להתמודד בצורה יעילה עם הקשים האישיים כדי לאפשר לך התפתחות וצמיחה אישית.
    אני מאמינה שמשברים כמה שהם יכולים להיות קשים הם יכולים להיות גם הזדמנויות לצמיחה. התאבדות היא כמו פיגוע טרור עבור כול המשפחה וילדיך במיוחד ילווה אותם לכול החיים. את רוצה להיות טרוריסטית של משפחתך? יש דרכים אלטרנטיביות לפתור בעיות ולהמשיך לחיות חיים טובים ואיכותיים למרות העבר ולמרות הקשיים.
    לא להתייאש!!
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו