מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תחושת דכאון וחרדהי26/05/2011
בס"ד
שלום,
אני בת 24 וכבר כמעט חצי שנה סובלת מתחושת דכאון ולאחרונה התווספו חרדות. אני מרגישה כל פרק זמן שאני נשברת ואין לי טעם לשום דבר,אני בוכה המון ומרגישה מבולבלת לחלוטין. אני עברתי שינויים לא מעטים השנה אך אני מרגישה שהם לא הגורם האמיתי להרגשות שלי. למעשה אני כל הזמן מנסה להבין למה אני מרגישה מועקה ועצבות ואין לי שום סיבה לכך. לפני כמה ימים ליוויתי חברה שלא הרגישה טוב למיון וממש חטפתי חרדות משם. מאז קשה לי לישון בלילה ואני רועדת ממש ומפחדת המון. גם לפני המיון היו לי תחושות לחץ,מחשבות רעות ופחדים. הלכתי לפני שבועיים לרופאת משפחה והיא המליצה לי על סיטלופרם. אני חוששת להתחיל טיפול תרופתי. אני מסרבת לקבל את זה שאני זקוקה לטיפול תרופתי אני כל הזמן חושבת שזה תקופתי וזה יחלוף. התחלתי לפני שבועיים לשתות ביי-היי שזה טבעי נגד חרדו ת ודכאון והיה נראה שזה עוזר אך שוב הגיע משבר. אני כבר ממש מיואשת,לא יודעת מה לעשות. מבולבלת נורא ומלאה בפחדים ומחשבות רעות,מועקות,עצבות וחוסר חשק לכלום!
לפני שנים סבלתי מחרדות וטופלתי אצל הומאופט ונראה שזה עזר,למרות שזה לקח המון זמן. כעת אני חוווה שוב את החוויות אך באופן הרבה יותר קשה. מה עלי לעשות,כיצד אפתור את המצב? האם כדאי לקחת כדורים למרות הכל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת דכאון וחרדה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל29/05/2011שלום לך,
חצי שנה זו תקופה ארוכה למדי שבמהלכה מצבך לא רק שלא משתפר אלא הולך ומחמיר. דיכאון שלא מטופל עלול לפגוע באופן משמעותי בתפקודך התקין. לכן, אני מאוד ממליצה שתתחילי ליטול את התרופה. היא מצויינת ועשוייה להקל על מצבך. בנוסף, חשוב לציין כי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם דיכאון היא לשלב טיפול תרופתי אנטי דיכאוני ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד ובמהלכו תוכלי ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה בדיכאון. כלים אלו מסעיים במניעת הישנות של דיכאון במידה ובעתיד תרצי להפסיק את הטיפול התרופתי.
תודה על פנייתך לפורום,
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

