תחושת דכאון וחרדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחושת דכאון וחרדה
    י
    26/05/2011

    בס"ד

    שלום,
    אני בת 24 וכבר כמעט חצי שנה סובלת מתחושת דכאון ולאחרונה התווספו חרדות. אני מרגישה כל פרק זמן שאני נשברת ואין לי טעם לשום דבר,אני בוכה המון ומרגישה מבולבלת לחלוטין. אני עברתי שינויים לא מעטים השנה אך אני מרגישה שהם לא הגורם האמיתי להרגשות שלי. למעשה אני כל הזמן מנסה להבין למה אני מרגישה מועקה ועצבות ואין לי שום סיבה לכך. לפני כמה ימים ליוויתי חברה שלא הרגישה טוב למיון וממש חטפתי חרדות משם. מאז קשה לי לישון בלילה ואני רועדת ממש ומפחדת המון. גם לפני המיון היו לי תחושות לחץ,מחשבות רעות ופחדים. הלכתי לפני שבועיים לרופאת משפחה והיא המליצה לי על סיטלופרם. אני חוששת להתחיל טיפול תרופתי. אני מסרבת לקבל את זה שאני זקוקה לטיפול תרופתי אני כל הזמן חושבת שזה תקופתי וזה יחלוף. התחלתי לפני שבועיים לשתות ביי-היי שזה טבעי נגד חרדו ת ודכאון והיה נראה שזה עוזר אך שוב הגיע משבר. אני כבר ממש מיואשת,לא יודעת מה לעשות. מבולבלת נורא ומלאה בפחדים ומחשבות רעות,מועקות,עצבות וחוסר חשק לכלום!
    לפני שנים סבלתי מחרדות וטופלתי אצל הומאופט ונראה שזה עזר,למרות שזה לקח המון זמן. כעת אני חוווה שוב את החוויות אך באופן הרבה יותר קשה. מה עלי לעשות,כיצד אפתור את המצב? האם כדאי לקחת כדורים למרות הכל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושת דכאון וחרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת דכאון וחרדה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    29/05/2011

    שלום לך,

    חצי שנה זו תקופה ארוכה למדי שבמהלכה מצבך לא רק שלא משתפר אלא הולך ומחמיר. דיכאון שלא מטופל עלול לפגוע באופן משמעותי בתפקודך התקין. לכן, אני מאוד ממליצה שתתחילי ליטול את התרופה. היא מצויינת ועשוייה להקל על מצבך. בנוסף, חשוב לציין כי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם דיכאון היא לשלב טיפול תרופתי אנטי דיכאוני ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד ובמהלכו תוכלי ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה בדיכאון. כלים אלו מסעיים במניעת הישנות של דיכאון במידה ובעתיד תרצי להפסיק את הטיפול התרופתי.

    תודה על פנייתך לפורום,
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו