מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפרעות דיכאון וחרדהחסוי29/05/2011
שלום רב! אני בן 24 ואני סובל (ככל הנראה) מהפרעות דיכאון וחרדה.
אני פונה אליכם מתוך תקווה שתתנו לי הצעה והמלצה לאן הכי טוב לי לפנות כדי לקבל טיפול מתאים מאחר שכבר מאסתי בטיפול שמציאים בקופה שזה תרופות בעיקר והרבה חוסר הקשבה , אני חייב להודות שהפרעה שלי היא לא חמורה במיוחד אחרת כנראה שלא ההיתי מצליח לתפקד כמו שאני מתפקד עכשיו, אבל זה פוגע לי המון באיכות חיים וביכולת שלי להתפתח .
אני חייב להדגיש גם שהטיפול שאני מבקש יהיה :
א. ממטפל שהוא אנושי, סבלני וכמובן מקצעוי.
ב. אני מעדיף טיפול שהוא מהיר וממוקד , כמובן שאם הידרש טיפול שהוא ארוך וכולל אז יעשה אותו אבל שוב עדיף טיפול שהוא מהיר וממוקד.
ג. אני מעדיף טיפול שהעלות שלו היא לא גבוהה במיוחד מאחר שאני בן אדם ממוצע אם שכר ממוצע , כמובן שאני לא מחפש לחסוך פה מאחר ומדובר בחיים שלי אז אני מוכן להשקיע , אבל צריך להיות מצאיותי וצריך טיפול שהעלות שלו לא תחרוג מעבר ליכולות שלי.
אני מקווה שלא ביקשתי יותר מדי,
אודה לתשובתכם המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות דיכאון וחרדה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל30/05/2011שלום לך,
הדרך הטובה ביותר היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד, הוכיח את עצמו כהכי יעיל מבחינה קלינית ומחקרית בארץ ובעולם, הכי משתלם מבחינת עלות - תועלת ומאפשר שליטה בהווה וגם לטווח הארוך. כלים ומיומנויות שרוכשים במהלך הטיפול מאפשרים למנוע הישנות של ההפרעה בעתיד.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרעות דיכאון וחרדה
חסוי30/05/2011אני מודה לך על תשובתך,
אני מבין שמיינד קליניק מספקים את הטיפול שציינת ואני מעונין ליצור קשר אם המקום כדי להתחיל טיפול.
פניתי לשם דרך האתר , זאת אומרת שלחתי בקשה שיחזרו אלי כדי לקבוע תור , אך לא חזרו אלי עדיין .
יתכן שהם עמוסים כרגע ואין להם מקום לתורים נוספים ?
ואם בכל זאת לא חוזרים אלי ב-48 שעות הקורבות האם יש טעם להתקשר או לנסות מקום אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCBT
חגיתוש31/05/2011טיפול CBT הוא טיפול מהיר וממוקד מה שיכול לחסוך לך הרבה כסף. אני לא יודעת אם בקופות החולים יש את הטיפול הזה אבל יש מספר קליניקות מתמחות אני טופלתי במכון CBT שיש לו סניף גם בת"א וגם בירושלים תלוי איפה אתה גר.. באמת טיפול ממוקד וגם אנשים עם הרבה סבלנות טוב מאוד שאתה לא מוותר והולך לטיפול חגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על העצה
חסוי01/06/2011חגית,
אני מודה לך על היתענינותך על השיתוף והעצה שנתת,
הכן מה שמציעים במכון CBT נראה מבטיח , אני מאוד מקווה שזה טיפול שזה יעזור לי ,
למרות שיש בי התלבטות קלה בין הטיפול הזה לבין טיפול פסיכותרפי רגיל, אבל אני מעדיף לנסות קודם את טיפול ה-CBT .
בנוסף יש לי שאלה שמיועדת לכלל חברי הפורום האם זה משנה שבזמן הקרוב אני טס לחופשה של חודש שבמהלכה כנראה שאני יצטרך לקטוע את הטיפול או שזה לא משנה ואני יכול להמשיך עם הטיפול כרגיל כאשר אני יחזור לארץ ?
אני חייב לציין שאני דיי זקוק לטיפול הזה מעכשיו ודפקא בגלל שאני טס לחופשה של חודש אני דיי חושש שבמהלך החופשה אני יתקף בחרדות.
מודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמחתי לעזור
חגיתוש01/06/2011שמחתי לעזור =)
אני לא יודעת כי אני לא הפסקתי את הטיפול באמצע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

