בן 28

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 28
    שלום
    06/06/2011

    שלום, מאז שהשתחררתי מצהל אני מרגיש שאני הולך ומתדרדר.
    אני פלגמט בצורה בלתי יאומנת, ואני מרגיש כלוא בתוך עצמי.
    יש לי הערכה עצמית מאוד נמוכה. אני כל הזמן חסר אנרגיות.
    ואני מאוד רגשן מה שמקשה עלי לשים את הדברים התפלים בצד ולהתעסק העיקר.
    (כאשר יש אנרגיות מישהו בא ומוריד לי אותם כמו מחט נעוץ בבלון)
    מרגיש חסר תועלת, חסר יוזמה, חסר אנרגיות.
    כל המן אני מסתכל על הזולת יותר מאשר עצמי עד כדי הזולת על חשבון עצמי!
    קשה לי ללמוד להפנים וליישם.
    לפעמים קורה שאני אומר דברים שאני אישית לא הייתי אומר אותם.
    אני מרגיש חריג וזה הולך ומחמיר.

    אף פעם לא הייתי ככה. בצעירותי הייתי תוסס, מוקף חברים, רצון ומוטיבציה.
    היום אני לא עושה כלום וכועס על כל העולם כולל ההורים שלי (לא יודע למה ועל מה אני מאשים אותם).

    מרגיש חסר אונים, מה עושים עם זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 28

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 28 - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    10/06/2011

    שלום לך,

    צר לי מאוד לשמוע על מצבך. אתה לא מציין כמה זמן מאז שהשתחררת. לעיתים דורש זמן כדי להסתגל לחיי אזרכות אחרי שרות צבאי. נסי לבנות לעצמך סדר יום מובנה וקבוע שבו תשלב עיסוקים שאתה אוהב, פעילות ספורטיבית, חיים חברתיים ועוד. בנוסף, חשוב לעבוד על חיזוק ביטחון העצי. פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית יכולה מאוד לעזור לך לשפר את מצבך. יחד עם המטפל/ת תוכל לבחון כיוונים שונים להתקדמות בחייך האישיים (לימודים, עבודה וכו'). נסה למצוא תעסוקה משמעותית.

    חזק ואמץ!
    אשמח לענות על שאלות נוספות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח אם תיצור איתי קשר

    עידו
    11/06/2011

    היי

    נראה לנו שאנו באותה סיטואציה. מאד יהיה קל לי ולך אם נתמודד עם זה אחד מול השני. לשנינו זה יעזור (למרות שאני לא מכיר אותך). אשמח אם תיצור איתי קשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני באותו מצב

    טל
    14/06/2011

    אני בערך בגילך, ונראה לי שאני יודעת על עוד כמה דברים שמונעים ממך להיות מאושר, כמו שקורה לי, שהם לא לפורום.
    אני באותו מצב בדיוק, מאז השחרור, פרח נבול.
    דבר איתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו