מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בן 28שלום06/06/2011
שלום, מאז שהשתחררתי מצהל אני מרגיש שאני הולך ומתדרדר.
אני פלגמט בצורה בלתי יאומנת, ואני מרגיש כלוא בתוך עצמי.
יש לי הערכה עצמית מאוד נמוכה. אני כל הזמן חסר אנרגיות.
ואני מאוד רגשן מה שמקשה עלי לשים את הדברים התפלים בצד ולהתעסק העיקר.
(כאשר יש אנרגיות מישהו בא ומוריד לי אותם כמו מחט נעוץ בבלון)
מרגיש חסר תועלת, חסר יוזמה, חסר אנרגיות.
כל המן אני מסתכל על הזולת יותר מאשר עצמי עד כדי הזולת על חשבון עצמי!
קשה לי ללמוד להפנים וליישם.
לפעמים קורה שאני אומר דברים שאני אישית לא הייתי אומר אותם.
אני מרגיש חריג וזה הולך ומחמיר.
אף פעם לא הייתי ככה. בצעירותי הייתי תוסס, מוקף חברים, רצון ומוטיבציה.
היום אני לא עושה כלום וכועס על כל העולם כולל ההורים שלי (לא יודע למה ועל מה אני מאשים אותם).
מרגיש חסר אונים, מה עושים עם זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 28 - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל10/06/2011שלום לך,
צר לי מאוד לשמוע על מצבך. אתה לא מציין כמה זמן מאז שהשתחררת. לעיתים דורש זמן כדי להסתגל לחיי אזרכות אחרי שרות צבאי. נסי לבנות לעצמך סדר יום מובנה וקבוע שבו תשלב עיסוקים שאתה אוהב, פעילות ספורטיבית, חיים חברתיים ועוד. בנוסף, חשוב לעבוד על חיזוק ביטחון העצי. פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית יכולה מאוד לעזור לך לשפר את מצבך. יחד עם המטפל/ת תוכל לבחון כיוונים שונים להתקדמות בחייך האישיים (לימודים, עבודה וכו'). נסה למצוא תעסוקה משמעותית.
חזק ואמץ!
אשמח לענות על שאלות נוספות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח אם תיצור איתי קשר
עידו11/06/2011היי
נראה לנו שאנו באותה סיטואציה. מאד יהיה קל לי ולך אם נתמודד עם זה אחד מול השני. לשנינו זה יעזור (למרות שאני לא מכיר אותך). אשמח אם תיצור איתי קשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני באותו מצב
טל14/06/2011אני בערך בגילך, ונראה לי שאני יודעת על עוד כמה דברים שמונעים ממך להיות מאושר, כמו שקורה לי, שהם לא לפורום.
אני באותו מצב בדיוק, מאז השחרור, פרח נבול.
דבר איתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

