מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עליות וירידות-מאניה דיפרסיה?קוראל11/06/2011
היי אני בת 16 בדקתי תסמינים למאניה דיפרסיה המצביעים על כך שאני סובלת מי זה
יש לציין שבמשך 3 שנים סבלתי מדיכאון קליני מגיל 12 עד גיל 15 .. ואז לראשונה במשך מספר חודשים הראשונים של כיתה י הרגשתי סוף סוף טוב הייתי מאושרת הייתה לי הערכה עצמית בחיים זה לא היה לי !! (סבלתי מהתעללות מילולית ופיזית חברתית)
**מגיל 6 יש לי מחשבות אובדניות
עליות וירידות במצבי רוח למשל.. שאני שמחה הכל נראה מעולה אני מבטיחה לעצמי שאני אעבור את הבגרויות ולא לאכזב את הוריי שאני אצליח בחיים אני קופצת מרעיון לרעיון כי אני רוצה להספיק כל כך הרבה אבל אז בום נפילה שמשהו קטן לא מצליח לי או שפתאום אני בודדה אני ניכנסת לדיכאון שיכול להמשך שבוע או שבועיים עם בכי בלי הפסקה ...יש
עוד מיליון דוגמאות כמובן...
ואני רוצה רק להגיד .. זה ממש לא מגיל ההתבגרות אין לזה שום קשר מאז ומתמיד הייתי ככה .. מאז שאני זוכרת את עצמי אז בבקשה לא לענות לי שזה קורה לכולם וזה טבעי כי אני רואה אנשים שיש לי מצבי רוח רגילים אבל אני מדברת על דיכאונות שאני ניכנסת אלייהם בצורה רצינית ביותר כאילו הגיע סוף העולם! ואז יום למחרת אני יכולה פתאום להרגיש התרוממות כזאת !!
ביקשתי מאמא שלי שתקבע לי תור לפסיכולוג והיא התקשרה לקופת חולים כללית וביקשה . הבעייה שאמרו לה שזה יכול לקחת גם 3 חודשים .. ואמא שלי לא יודעת שאני מרגישה ככה גם שניסיתי להסביר דברים מסויימים היא פשוט לא מבינה עד כמה זה באמת גרוע והיא אמרה "מזל שאין לך שום דבר שבשבילו צריך להיות לחוצים עם התור"
הבעיה שזה קורה .. אני מרגישה ומתכננת ומבררת איך להתאבד ויודעת שזאת תמיד תיהיה אפשרות במידה שאני לא אצליח בחיים.. אז עכשיו זה מובן עד כמה אני צריכה את התור הזה ?? אני רוצה ללכת לאיבחון אני לא יודעת אם זה קשור לפגישה עם פסיכולוג..
אני לא יודעת למה אבל אמא שלי אמרה לרופאה שאני רוצה פסיכולוג בגלל לחץ מבגרויו ת (אפילו לא קרוב!!) אני מרגישה שנפשית אני חולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליות וירידות-מאניה דיפרסיה? - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל09/10/2011קוראל היקרה,
אני מאוד ממליצה בנוסף לפסיכולוג להתיעץ גם עם רופא פסיכיאטר. ייתכן ואת זקוקה גם לעזרה תרופתית. לעיתים קרובות מאוד במצבים שאת מתארת טיפול תרופתי יכול להיות פתרון מצויין שישפר את מצבך.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמעי
רון16/06/2011אני בן 17 וחצי וסובל מדיכאון כבר 3 שנים ואני בטיפול תרופתי ופסיכולוגי מה שקורה לך זה לא בטוח מאניה דיפרסיה אבל בהחלט את סובלת מדיכאון אני מכיר את זה טוב מאוד לשעה הכל ניראה טוב את מדברת עם אנשים שלא דיברת מתכננת תוכניות אוהבת את כולם ואז יש נפילה כזאת שהלב נופל ואתה לא רוצה לחיות יותר, מכיר את זה.
2 דברים תעשי:
אני די בטוח שאת צריכה טיפול תרופתי נגד דיכאון ואולי גם חרדה.
לכי לפסיכולוג דחוף, את חייבת, אמא שלך בדיוק כמו ההורים שלי אפילו קצת יותר טוב והיא- לא מבינה כלום על מה שעובר עליך.
אל תהיי תמימה ואל תקשיבי לכל חרטה שהמשפחה אומרת , מה שאת מרגישה זה המציאות וזה מה שאת חווה וזה רק את יודעת אל תתני לאנשים להכניס לך סיפורים עליך לראש. שנתיים סיפרו לי סיפורים שזה גיל ההתבגרות וזה סתם ואני מורד ובגלל זה לא הבנתי שאני בדיכאון שנתיים ולא טופלתי עד לפני שנה.
לכי לפסיכולוג טוב תבקשי פסיכיאטר טוב ואללה בהצלחה תעצרי את הסבל כמה שיותר מהר ואז תוכלי להתפתח, תאמיני לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכול כך נכון!
גל09/10/2011זה כול כך נכון!אני בת 17 ואני מרגישה בדיוק את אותו הדבר!!אין מי שיביןן!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרך אגב
גל09/10/2011ודרךאגבבכלל לא התחלתי טיפול כלשהו..ללא יודעתאיך לפתור את זהץץץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרון תודה!!
קוראל17/06/2011תקשיב ממש תודה !!
אתה ממש הבנת אותי .. לא יכולתי להסביר את זה יותר טוב.. הייתי בטוחה שאין סיכוי שמישהו יבין!
וזה באמת לא גיל ההתבגרות אני מכירה את עצמי יותר מידי טוב אני לא מורדת ולא כלום !
אני יודעת מה עובר לי ובטוח שזה לא "גיל ההתבגרות" וזה מה שניסיתי להסביר אבל כל הזמן חושבים שאם אני בdown אז ישר עושים שיחה ואומרים "את בגיל ההתבגרות"..
ככה שופטים אותי עד עכשיו ואני פשוט מתחרפנת כשעושים את זה !!
אז ממש תודה לך !! הבנת אותי כל כך !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

