גמילה מסימבלטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מסימבלטה
    רומי
    15/06/2011

    שלום רב,

    בת 38 , בריאה בדרך כלל ללא עבר של סחרחורות.

    לפני כחמישה שבעות הפסקתי את השימוש בסימבלטה 30 מ"ג בצורה הדרגתית .שלושה שבועות סבלתי מסחרחורת חזקה במהלך כל היום והבנתי שזה קשור לתהליך הגמילה .

    כיום ,כחמישה שבועות לאחר הפסקת השימוש ,אני ממשיכה לחוש בסחרחורת ,בעוצמה פחות חזקה אבל מורגשת כל הזמן (במיוחד בעת הזזת הראש) . בנוסף אני חשה בעייפות , ראיה מעט מעורפלת , כאבי ראש ,הרגשה כללית לא טובה .

    ברצוני לציין שהתופעה של סחרחורת איננה קשורה לסימפטום של חרדה .

    האם היגיוני שלאחר תקופה יחסית ערוכה מאז הפסקת השימוש בתרופה ,טרם עברתי את תהליך הגמילה ?!

    אשמח להתייחסות ולהמלצות

    תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מסימבלטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מסימבלטה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    20/06/2011

    רומי שלום,

    נוגדי דיכאון וביניהם גם סימבלטה גורמים לתסמונת גמילה בעוצמות משתנות. הסימנים מתחילים לרוב בתוך 24 שעות ובדרך כלל הם חולפים יחסית מהר לאחר ההפקסה של התרופה. 5 שבועות לאחר הפסקת השימוש הינה תקופה די ארוכה. זה לא כול כך אופייני לתסמונת הגמילה. הגוף היה אמור להסתגל מזמן להפסקה של התרופה. אם זאת, את אומרת שהתחושות הולכות ופוחתות. יתכן שלגופך לוקח יותר זמן להיגמל. בכול מקרה אני ממליצה לדווח לרפוא המטפל על מנת למצוא פתרונות שיקלו על תסמיני הגמילה.

    תרגישי טוב,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו