דיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון
    צח בן יאיר
    19/06/2011

    שלום קוראים לי צח בן יאיר ולאחורנה עברתי הרבה כלומר בשנתיים האחרונות ואני בן 21 היו לי מקרים שרבתי עם האחיות שלי ועם אמא שלי ועם אבא שלי וגם היה לי מקרה ממש כואב כלפני כשנה וחצי המקרה שקרה לי לפני שנה וחצי היה שחבר טוב שלי ניסה לגרום לי ללכת למשטרה להגיש תלונה על אמא שלי ואבא שלי ומאז ניתקתי איתו קשר ומאז אני סובל מדיכאון ואני גם מתקשה לתפקד בחיי היום היום שלי וגם בעובדה אני מתקשה לתפקד וקשה לי לקום בבוקר ואני גם לא נהנה מפעליות שהיתי עושה בעבר כמו למשל ללכת לקניון לקנות בגדים וגם אני לפעמיים שאני יושב לבד בחדר אני מתחיל לבכות וזה נמשך כבר הרבה זמן.אני ישמח לקבל תשובה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    20/06/2011

    צח שלום,

    תחושות שאתה מתאר יכולות להיות תוצאה של סיבות שונות. על מנת להבין ממה אתה סובל וכיצד לעזור לך נדרש אבחון מקצועי ומעמיק. אני מאוד ממליצה לפנות להתיעצות עם אנשי מקצוע. בנוסף, ייתכן ואתה זקוק ללמוד כלים על מנת להתשתב באופן תקין בחברה. כלים אלה ניתן ללמוד בליווי של פסיכולוג/ית, פסיכותרפיסט /ית שתמכים בגישה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו