אני מצליח לצאת מדיכאון אבל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני מצליח לצאת מדיכאון אבל
    בוני
    20/06/2011

    שלום ובוקר טוב לכולם. אני בתהליך יציאה מדיכאון ודי התגברתי עליו. אני מצליח להילחם יפה ומצליח להנות מחיי היום יום שלי. אבל הבעיה היא יותר סביבתית, יותר נכון היא אבא שלי.
    אני גר עם ההורים והמצב הכלכלי דווקא בסדר, אנחנו מסתדרים וחוסכים במה שאפשר. אבל אבא שלי, מחזיק רכב ישן עם נפח מנוע של 4300, ולא, הוא לא עובד עם הרכב ומתעקש לא למכור אותו. אבא לי מבקש מאיתנו כסף לדלק והוא גם מעשן בכמויות. אציין שאבי חולה ריאות בנוסף לכל.
    אני סטודנט לפסיכולוגיה ולשמחתי יש לי קצת ידע בעניין של עזרה עצמית. אבל בכל הנוגע לאבי אני די מיואש. הוא גומר לי את הכסף, הוא גומר לאמא שלי את הכסף וגם מאחים אחרים הוא מבקש מימון לסיגריות ולדלק, ואני די אובד עצות.
    המצב כזה שהוא לא דואג לכסף בכלל לבית ורק מבקש מאיתנו. הוא מפריע לי בזמן העבודה בבקשות לכסף וברחמים עצמיים שלו ואני מתקשה לעבוד בגלל שאני חוזר למחשבות. עקב כך אני גם טועה בעבודה.
    הבעיות עם אבא שלי מחזירות אותי לדיכוטומיות לחוסר תקווה, לדיכאון.
    אודה על עצות ותמיכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייב להגיד לך

    תמיר
    20/06/2011

    חייב להגיד לך כל הכבוד, כל הכבוד על הרצון הטוב לעזור.. לתמוך ולתת מעצמך.
    אני ממליץ לך לנסות להצמיד לאביך מאמן אישי, אולי זה יעזור לו..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה תמיר אני מעריך את זה. חשבתי

    בוני
    20/06/2011

    על מאמן אישי אבל אני לא יודע אם הוא ישתף פעולה עם מאמן אישי, אני כבר מכיר את התירוצים שלו. הוא יגיד משהו כמו "אני לא מאמין בדברים האלה" או "אין לי זמן, עוד מעט" וככה הוא מורח אותנו ובינתיים ממשיך לייאש אותנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו