כאב עז בפי הטבעת והמעי הגס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב עז בפי הטבעת והמעי הגס
    מוטרדת מאוד
    05/07/2011

    דר שלום.
    אני בת 37, לפני כארבעה ימים החלו אצלי כאבים בבטן התחתונה והרגשת נפיחות.
    ככל שהזמן עבר, אני יכולה למקד יותר את הכאב - יש לי התקפות של כאב באיזור פי הטבעת ומבפנים (כאילו התכווצות של המעי הגס) ומיד אחרי זה אני הולכת לשירותים. בכל פעם יש לי יציאות אבל קטנות, ללא דמם. הכאב גורם לכך שקשה לי לשבת על הטוסיק (הכאב חזק מאוד כמו גלי חשמל ). הכאב בא והולך, אבל כשיש התקף, אני לא מסוגלת ללכת!!. אגב, גם צחוק גורם לכאב בפי הטבעת.
    בלי קשר לכך, אני נמצאת בטיפולי פוריות. לפני חמישי ימים עברתי הזרעה, שלאחרי היו לי כאבים עזים בבטן התחתונה.
    חשבתי שאולי הגינקולוג פגע באיזה עצב במעי או משהו כזה?
    אודה על תגובתך המהירה!!
    מוטרדת....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב עז בפי הטבעת והמעי הגס - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    10/07/2011

    אם הכאבים העזים התחילו בסמוך ולאחרי טיפולי פוריות הקשורים לדקירה ושאיבה של ביציות צריך דחוף לחזור לרופא גניקולוג המטפל לבירור -ניתן לבצע US מיוחד דרך פי הטבעת ולראות מה קורה באגן ואם לו פגעו באיזה אבר בזמן הטיפולים.
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו