קשירת טחורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשירת טחורים
    דנה
    22/07/2011

    הי,

    האם לאחר קשירת טחורים, - יומיים לאחר הקשירה, ניתן להשתמש שוב במשחת רקטוצורין? ( כדי להקל על ההחלמה במקום וכ'ו.. אולי לזרז אותה? ).

    מתי יודעים האם הפעולה הצליחה, ואין צניחה יותר? מהו פרק הזמן שנהוג לחכות בין קשירה לקשירה- איך ניתן לדעת האם צריך עוד קשירה, או שפעם אחת הייתה מספקת?

    אני יומיים אחרי הקשירה, ופעילות המעיים שלי מאד פחתה. יש לי רק יציאה אחת בבוקר, במקום בערך כ 3 באופן רגיל- לפני ביצוע הקשירה....אני נעזרת בתוסף סיבים- בני פייבר פעם ביום בבוקר, ובשמן פרפין- 3 כפיות קטנות בערב... אבל אני מפחדת ללחוץ בשרותים- למרות שאני מרגישה שיש לי "מה להוציא"- כי אני חוששת שהגומיה תיפול והקשירה תיכשל..

    האם אסור ללחוץ אפילו קצת? או בקיצור: כמה זמן אחרי הקשירה מותר לנסות להתאמץ מעט בשרותים? ( כשאני כותבת להתאמץ- אני לא מתכוונת שאני צריכה ללחוץ חזק, אבל כרגע אם היציאה לא ממש מחליקה תוך שנייה, אז אני אפילו לא לוחצת מעט כדי לעזור לה- כי אני מפחדת להוציא את הגומייה).

    יש לי גם מעט דמם קל+ריר קל,...זה נורמלי? מתי אמור להיעלם?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשירת טחורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשירת טחורים - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    27/07/2011

    כל השאלות הללו היתה צריך לשאול את מי שעשה לך קשירה
    זה לוקח כ 4 עד שבוע עד שגומיות נושרות
    צרוך להמשך קובע רופא שעשה
    עקב גירוי של רקטום יש כל הזמן דחף ליציאה עם ריפוי המקום הכל יחלוף
    יציאה צריכה להיות רכה אך לא שילשולים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו