שלשול מימי - נמשך שבוע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלשול מימי - נמשך שבוע
    בן 37
    19/08/2011

    שלום רב,

    אני בן 37 ובריא
    זה מספר ימים, החל מיום שבת בלילה, שאני סובל משלשול מימי מלווה בעצירויות או בשיפור במצב.
    במהלך השבוע הבעי הופיעה מספר פעמים עם עצירות לסירוגין.
    ביום ב' וג' הרגשתי שיש שיפור כולל יציאה יחסית קשה.
    ביום ג' בצהריים שוב הגיע השלשול המימי.
    ביום ד' בבוקר שוב שילשתי, ועד הלילה הייתה לי מעין עצירות.
    בלילה הייתה לי יציאה קשה יחסית, ונראה ששוב הגיע השיפור.
    החל מיום ה' בבוקר אני משלשל באופן תדיר כל שעתיים בערך.
    יש לציין כי באופן כללי הרגשתי טוב במהלך השבוע.
    לא היה לי חום.
    לא הופיעו כאבי בטן משמעותיים - יש בעיקר תחושת אי נוחות וכאבים קלים.
    יש לי תאבון, למעט הערב.
    ניסיתי לאכול לפי "כלכלת מניעה", אך זה לא ממש עזר.
    כן, נטלתי תרופה נגד שלשול (שלשול X) ביום א', אך מעבר לכך לא.
    התופעה בעיקר מטרידה ופוגעת במהלך השגרה שלי.
    מה שסיפרתי פה אני אספר לרופאה - קבעתי תור.

    האם ממה שאני ניתן להצביע על כיוון מסוים לגורם?
    האם התופעות שאני מתאר מצביעות על מצב חמור יחסית או סביר?

    המון תודות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלשול מימי - נמשך שבוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשול מימי - נמשך שבוע - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    20/08/2011

    שלום לבן 37
    דבר ראשון -מצב רחוק מחמור
    השכיח בקיץ בישראל-זה שילשול זהומי חיידקי או ויראלי
    הטיפול -תכשירי ביסמוט-5 ימים 3 פעמים ביום-לדטוגמה קלבטן בתוספת של פרוביוטיקהה כמות טובה ל 2- 3 שבועות בסוגCO-BIOTIC . הכל אפשר לקנות ללא מרשם
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו