קולונסקופיה והנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קולונסקופיה והנקה
    גלי
    22/08/2011

    שלום רב! אני בת 36, חודשיים אחרי לידה (שנייה) ומיניקה הנקה מלאה. גם אחרי הלידה הזו וגם אחרי הלידה הקודמת היו קשיים רבים וכאבים בשבועות הראשונים במתן הצואה. לפני כשבועיים כל האסלה התמלאה דם (זה קרה פעמיים גם אחרי הלידה הראשונה). זה היה דם טרי ואדום. בד"כ, בשגרה, אין לי בעיות במתן צואה. לאחר ההריון הראשון לא התרגשתי מהתופעות הנ"ל, וגם הרופא לא. ההבדל הוא שבין שני ההריונות גילו לאמא שלי סרטן המעי הגס (בגיל 61), ולאבא שלי הורידו פוליפים בבדיקת קולונסקופיה. כך שאני בקבוצת הסיכון... אני תכננתי לעשות קולונסקופיה כשאפסיק להניק (בתכנון- בעוד כשנה), כעת אני חושבת לעשות את הבדיקה מוקדם יותר. האם ההכנות לבדיקה יהרסו לי את ההנקה? (אני מוכנה לשאוב יממה ולזרוק את החלב, אם זה סיפור של יממה בלבד), ההנקה מאוד חשובה לי. אשמח לשמוע את דעת הרופא. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קולונסקופיה והנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונסקופיה והנקה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    23/08/2011

    ההכנות לבדיקה לא יהרסו את ההנקה- הן פועלות באופן מקומי במעי לנקותו. הקפידי לשתות הרבה על מנת לא להתיבש ולשמור על תפוקת החלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו