שאלה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה
    נעה
    05/09/2011

    8 שנים סבלתי מקוליטיס, גדל לי פוליפ סרטני קרוב לפי הטבעת.
    בניתוח הוצא כל המעי הגס כולל החלחולת. לפני הניתוח עברתי הקרנות קצרות.
    היום אני עם סטומה קבועה ואעבור טיפול כימותרפי מונע למשך חצי שנה.
    האם ניתן לקבל טיפול זה ע"י כדורים. האם צריך נוסף לכך טיפול בוריד.
    מאחר ולא קיבלתי הסבר רחב על כל האפשרויות הותקן לי פורט. שהוזמן ע"י האחות ללא פגישה לשיחה.
    1. האם הפורט גורם דלקות?
    2. האם הטיפול בפורט כל 4 שבועות למנוע סתימה הוא מסוכן?
    בקופ"ח הוצאו לי התפרים אחרי 10 ימים.
    1. החתך לא סגור לגמרי, אני גם רואה חלק מהפורט.
    2. המקום מעט אדום
    3. בעורק הראשי נראית מעט מוגלה, קיבלתי משחת פוסידין לחבוש פעמיים ביום.
    ברצוני להוציא את הפורט, כי אני רוצה טיפול בכדורים.
    האחות אמרה שלא ניתן להוציא את הפורט לפחות 3 שבועות מיום ההתקנה, האם זה נכון?
    האם יכולים למנוע ממני להוציא את הפורט?
    תודה מראש נעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    06/09/2011

    שלום נעה
    לא ניתן לתת לך תשובה מיקצועית ומדוייקת כי חסרים המון פרטים כמו גיל שלך ומצב מחלת הסרטן-סוג וכו'
    את חייבת להיפגש בדחיפות עם רופא שמטפל בך -אונקולוג או כירורג ולהפנות אליו את כל השאלות-אם שמו פורט נכרא יש צורך בטיפול דרך הוריד אבל לפי סיפור יכול להיות שהוא מזוהם? חייבת להיבדק ויחד עם רופא להחליט על המשך הדרך-את -חלק פעיל בריפויך!!!!
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו