נפיחות בבטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות בבטן
    אמה
    10/09/2011

    שלום לך. עברתי לפני שנה וחצי ניתוח בבטן עקב כאבים ובדיקות שהעלו חשדות.
    התגלה שיש לי סרטן השחלות. הגידול היה מעל המעיים ולחץ לי על המעי. התבטא בכאבים כל הזמן וכשהייתי צריכה לעשות את הצרכים כאבים עד כדי צעקות כאב.
    בניתוח ניקו את הגידול הוציאו לי את הרחם והשחלות.קבלתי טפולים כימוטרפיים אותם סיימתי לפני 9 חודשים.לאורך כל התקופה שלאחר הניתוח ועד היום הבטן כואבת לי ומתנפחת ומתקשה במיוחד לאחר אכילה או שתייה.כשאני יושבת או שוכבת יותר טוב .בעמידה או הליכה או שינוי ממצב למצב מאד כואבת נפוחה ומתוחה. עשיתי בדיקות ויש מעט נוזלים בבטן. עשיתי קולונסקופיה הכל בסדר בפנים אך הרופאה ציינה שהבדיקה הייתה קשה בגלל הנתוח שעברתי. עולה השערה מאד רצינית שהבעייה: הדבקויות במעי ובבטן. אני מיואשת כבר, קשה לי לתפקד ולפעמים הנפיחות הרבה והכובד מקשה עליי את הנשימה.
    בבקר ההרגשה יותר טובה ומתגברת עם התקדמות היום כשאחה"צ ובערב השיא.
    האם יש איזשהוא טיפול או פתרון לעניין?
    מתחננת לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות בבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בבטן - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    12/09/2011

    שלום לאמה
    אני מבינה שאין כעת עדות לחזרת המחלה??
    אם אין - כדי אולי לשקול לקחת פרוביוטיקה לשפר את חיידקי המעיים שנפגעו לאחר הניתוח וטיפולים כמוטרפיים.
    הכי טוב שיש שמוVSL #3 לוקחים אחד בבוקר
    כמו כן תנסי נגד תפיחות כדורי קולוטל 2* 2 ביום
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו