מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תנועתיות הושטשירה חן04/10/2011
לד"ר טיומני שלום וברכה,
בת 23
סבלתי מרפלוקס מזה שנתיים טופלתי בנוגדי חומצה {אומפרדקס\לוסק}.הצרבת השתפרה אבל החוסר נוחות בקיבה נשארה תחושות של רעב רוב הזמן...עשיתי מס' בדיקות ששללו חיידק.
עברתי ph מטריה -רפלוקס חומצי.
מנומטריה-בעיה בתנועתיות של הושט ירידה בטונוס של les ושט כמעט "משותקת"
לפני 4 חודשים עברתי lap nissen.
מאז החמרה בתלונות תחושת שריפה בבטן העליונה ותחושות חומצה בושט העליוןןן
יש לציין כי לפני הניתוח התחושות היו קיימות צרבות וכל מה שמסביב הכדורים איכשהו השפיעו במידה מסוימת ועזרו לי להתגבר על הרפלוקס חוץ מתחושת האי נוחות המטורפת שהרגשתי ותחושת הרעב.
עברתי בירור חוזר אחרי הניתוח עם גסטרוסקופיה שהדגימה מעבר חופשי של המכשיר אולם הרבה חומצה בושט ואובחנה אזופגיטיס.
התחלתי לקחת נקסיום פעמיים ביום 20 מ"ג לא עוזר בכלל בכללל הגוף לא מגיב טוב
*יש לציין כי לאחר הניתוח החמרה משמעותיתתת בתחושות..רפלוקס לא ראו לאחר צילום בריום אחרי הניתוח....
לשאלתי האם תחושות הצרבות, הקושי הרב בבליעה ,כל מה שאוכלת תמיסה חומציתתת הדבר הכי קל לחם לדוגמא מרגישה כאילו שהאוכל עוברר אבל החומצה לא מתרוקנת מהושט, תחושות רעבב סחרחורות שלשולים , ירידה במשקל...
האם מדובר בשורש הבעיה בתפקוד הושט..או שכנראה הבעיה בשוער שהידקו לי את המעבר יותר מדי אולי?..כי פתאום לאחר הניתוח התחלתי להרגיש תחושות יותר גרועות מלפני הניתוח...זה לא ייתכן....
ניסיתי לחדד את הבעיה כמה שיותר....אשמח מאוד אם תעני על שאלתיי...
סורי על האריכות בהודעה...זה מורכב טיפהה..
אני מיואשתתת בבקשה ממך תכווני אותי בכמה משפטיםםם לגבי מקור הבעיה
ותמליצי לי מה עליי לעשות למי לפנות...
הגעתי לפני חודש למומחה כירוגי במרכז ת"א שמתמחה בניתוח רפלוקס את הניתוח עברתי במרכז אסותא חיפה...המליץ לחזור על בדיקה מנומטריתתת בבילניסון..
תעזרייי לייי אני ממש סובלתתת
בתודה שירה חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נ.ב
שירה חן04/10/2011לא ייתכן פשוט זה מטורףף ירדתי במשך 4 חודש מהניתוח 7 קילווו
התחילו לי סחרחורות איומותתתת הגוףף נחלש לי ,שלשולים, מהניתוח הגוף בוגד בי
הכל הסתבך לי בגוף...
הבעיה בתפקוד לקוי של הושט אוו בשוערר לדעתך????????
כשהשוער היה פתוחחח הרגשתי קושי בבליעה במהלך הזמן כשהרפלוקס התחיל להחמיר אבלל לא ירדתי במשקללל נשארתי במשקל סביר שלשולים לא היו לי רק תחושה של שריפה בקיבה יותר נכון עצירות ואי נוחות בקיבההה וכמובן רעבבב
פתאוםםם כשסגרו לי את המעברר השריפהההההה איומהההה גם כשאני לוקחת נקסיום 40 מ"ג פעממיים ביוםםם שזה מטורףף הצרבות קיימות כל הזדמנות שמכניסה משו הכי קל לקיבה הייתי בנוסף גם אצל דיאטניתתת זה אל קשור לתזונההה משו הכי קל שאני מכניסה כאילו כמו שאת סוחטת תפוז לדוגמא ויש הפרדה בין מיץ התפוז לתפוז...אותו הדבר לגבי המצב התפוז נכנס המיץ החומצה לא מתרוקנת מהושט
זה לא היה לי לפנייייי...מה קורהההה איתי
אני מתחילה לפחדדד
תעזרייי לייי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנ.ב - תגובה
ד''ר אליזה טיומני04/10/2011שלום שירה
המקרה שלך לא מתאים ליעוץ באתר -מורכב מדי והרבה דרמה מסביב.
צריך להרחיב קצת את הבירור מעבר לושט-לבדוק רמות של גסטרין בדם ,בדיקות הדמיה של שאר מערכת העיכול-קיבה? מעי הדק? בדיקת CT.
חשוב גם לבצע עכשיו בדיקת מנומטריה עם HIGH RESOLUTION וניטור חומציות עם IMPEDANCE למדוד באמת את הרפלוקסט האם זה חומצה? מרה? אם יש קשר בין רישום ותלונות שלך.
בינתיים בכדי להקל אלך עד לסיום הבירור אפשר לטפל בהיפנוזה רפויאת -אסתי דקל מהמכון גסטרו באיכילוב היא מקבלת גם במרפאה שלה ברעננה.
בהצלחה
ד"ר אליזה טיומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר אליזה
שירה חן04/10/2011מה עליי לעשות נורא סובלתתת כבר די המון זמן....
קבעתי תור למנומטריה בכפר סבא קבעו לי לעוד 3 חודשים זה המוןןןןןןן זמןןןן
אני באמת באמת סובלתתת ירדתי המון במשקל אני הולכת ונעלמתת....
האמת שפרופ' בביתחולים אסותא המליץ לי עליךךךך ועכשיו את נותנת לי חוות דעת ללכת למקור אחר?...את לא מתמחה בעצם בתנועתיות ושט כי אני הבנתי ההפך...
למה עליי לעשות בדיקת דם של גסטרין בדם?..
ומי מבטיח לי שבדיקות סי.טי והדמיה קיבה מעידק זה מהיום למחר....חוץמזה עברתי ניתוחחח עד לפני 4 חודש זה לללא מסוכן לעבור את כל הבדיקות הללו...
עברתי כלכך הרבה בדיקותתתת ב-3 שנים הללו והקרנותתת שזה מסוכן כבר
שלא נדבר על כמות הכדורים שלוקחת ולקחתי עד היום....
לגבי המנומטריה עליי לדרוש בבדיקה לבצע יחד עםHIGH RESOLUTION מהזה בודק בעצםםם כנ"ל לגביי הph עם IMPEDANCE ?...
אשמח אם תפרטי על שאלותיייי....
שירה חן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנ.ב
שירה חן04/10/2011ורציתי לשאול אם עליי להמשיך עם הכדורים של נקסיום להפחתת החומצה..
כי זה מפחיד אותי שהכדור בעצם אמור לנרל את החומציות כשמרגיש לי כיאלו אין לי חומציות בכלל בקיבה...רעבה רוב הזמן מרגיש לי כאילו שהאוכל לא מתעכל בכלל שהגוף לא סופג את האוכל כי מוזר שירדתי במשקל...ואני אוכלתת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאב לאחר בדיקת קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה
יציאות מרובות וכאב בטן עליונה מרכז/ ימין
כאבים בבטן שמאלית תחתונה וחשד לדלקת במעי
נטילת פרוביוטיקה לחולה קוליטיס
תוצאות קולונוסקופיה קוליטיס כיבית.
נטילת מבברין בשימוש קבוע
מתי צריך לעשות קולונוסקופיה?
כאבי בטן תחתונה חזקים לא חולפים
בדיקת קולונוסקופיה לאישה בת 86
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

