אחר ניתוח להחזרת אילסטומה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחר ניתוח להחזרת אילסטומה
    רינה
    20/02/2012

    שלום,
    עברתי לפני 3 שבועות ניתוח להחזרת אילסטומה זאת אחרי 4 חודשים מהניתוח הגדול בו נכרת לי הרקטום באורך 24 ס"מ ובקוטר עד 2.7 ס"מ .
    ממצא מיקרוסקופי:
    ANTERIOR RESECTION
    SESSILE TUBULIVILLOUS WITH HIGH GRADE DYSPLASIS AT THE ANO-RECTAL
    JUNCTION.
    הגידול נמצא בקצה הכירורגי הדידסטלי באנוס בנוסף MUCOSAL TAG ברקמת השומן הפרירקטלי יש נמק שומני עם תגובה גרנולומטוטית לגוף זה. יש 9 קשרי לימפה ללא ממאירות
    היום אני כבר 3 שבועות אחרי הניתוח אך יש לי הרבה יציאות לפעמים 7 פעמים בלילה
    האם יש צורך באימודיום וכמה ביום (אני חוששת לקחת שמא זה יגרום לחסימת מעיים) היות והן גורמות לי לפצעים בפי הטבעת.
    אשמח לשמוע חוות דעתך, אגב אני מרגישה שיש לי יציאה ומיד רצה לשרותים זה בבית
    אך מה יקרה כשאהיה בחוץ ול א בקרבת שרותים האם זה אמור להשתפר?
    המנתח אמר שהוא מרוצה מהתוצאות וזה יקח חודשיים
    עלי לציין שאין סרטן ולא היה צורך בטיפולים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחר ניתוח להחזרת אילסטומה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    20/02/2012

    סך הכל הכל נראה במסגרת ההתאוששות הטובה.
    ניתן לקחת אימודיום עד 3-4 פעמים ביום ובודאי כדור ליום לא יזיק ואין סיבה לחשוש.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר גלוק

    רינה
    20/02/2012

    תודה על תגובתך המהירה והמעודדת
    פשוט אני נמצאת בחרדה שמא המצב לא השתפר ואיך אוכל לצאת מהבית כי חשוב לי להמצא קרוב לשרותים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו