שלום רב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב
    אודי
    23/04/2012

    שלום רב
    בן 34
    ברקע ניתוח לתיקון פיסורה לפני 5 שנים - ועכשיו פיסורה חוזרת
    לפי אבחנת פרוקטולוג
    וטיפול משמר שדי עוזר עם הטבה משמעותית .
    לפני חודש עברתי ניתוח להוצאת פוליפ שפיר משלפוחית השתן
    כנראה בגלל חשיפה לחומרים כימיים בסביבת עבודה לפי קביעה אורולוג מנתח

    ולפניי 3 שנים עברתי בירור קולונוסקופיה תוצאה תקינה. כבדיקת סקר ביוזמתי בגלל הופעת גידול במעי הגס אצל סבתי שנותחה ועברה טיפולים והחלימה -שאלתי :
    בגלל הופעת דם לסרוגין (ולמרות שאובחנה פיסורה) במהלך התרוקנות - דם בהיר האם צריל לעבור בדיקת קולונוסקופיה?
    או בכלל האם אני צריך לבדוק כל 5 שנים את מעי הגס כחלק מבדיקת שגרה בגלל הרקע המשפחתי אמנם דרגה שנייה או שזה לא מדוייק
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    03/05/2012

    אם יטפלו בפיסורה ועדיין דמם כן צריך לבדוק. אבל פיסורה בהחלט עשויה לגרום לדמם ולכן על עוד הפיסורה פעילה ויש לך בדיקת קולונסקופיה תקינה הסיכון לגידול נמוך.
    אם לא היה דמם אז למרות הסיפור של הסבתא אין ממש התויה לקולונוסקופיה מעבר לצורך בכלל האוכלוסיה שמתחיל אחרי גיל 50.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו