בדיקת קולונסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת קולונסקופיה
    סימה
    01/08/2012

    שלום רב בת 51 עקב אבסס ופיסטולה עם ניתוח סיטון חוט רופף מ5.6.2012,עברתי בדיקה של פי הטבעת עם סיגמודיסקופיה שיצאה תקינה.אמורה לעבור בעוד שבועים בדיקת קולונוסקופיה עם מרוקן ו2 חוקנים בהפרש של 20 דקות זה מזה.אני כרגע בדיאטה דלת סוכר ודלת שומן שוקלת 95 ק"ג גובה 1.70.משלבת ספורט.רציתי לדעת מה אני אמורה לאכול ביומים. מכיון שאסור לי פירות וירקות בבדיקה וגם לחם מחיטה מלאה .יותר נכון מה אני אמורה לאכול במקרה זה כוונה לתוספת עם הדג או החזה עוף.שנית אני מודאגת מבדיקת הקולונוסקופיה עקב חוט הסיטון.ובמיוחד מהתוצאות שאני כל הזמן חושבת על סרטן המעי הגס. למרות שמגיל 50 צריכים לעבור בדיקה זו.דרך אגב אין היסטוריה של סרטן המעי הגס במשפחתי. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת קולונסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת קולונסקופיה - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    02/08/2012

    החוט לא מפריע לבדיקה באופן כללי כמה שאת אוכת פחות כך יש סיכוי טוב יותר להצלחה
    יש דף מפורט מה מותא לאכול
    בהצלחה
    ד"ר טיומני אליזה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו