מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הלם ראשוניליר15/09/2012
אבי בן 78 עבר לראשונה בחייו קולונסקופיה וגילו גידול סרטני ממאיר החוסם כמעט. את המעי. בחצי שנה האחרונה ההמוגלובין ירד מ 16 ל 12 ובנוספ ירד במשקל כ 7 קילו מ 82ל 75. כמו כן לפני חודשיים היה לו פעמיים דימום בצואה ומאז ללא דימומים. אנו ממתינים מחר לסיטי לראות אם יש גרורות ובשבוע הבא נקבע תור לניתוח כריתה. האם עצם העובדה שרק בחצי שנה האחרונה הגופ אותת מעיד כל כך כי תפסנו בזמן? הבנתי שזה סוג הסרטן הכי קל לטיפול יחסית האם נכון? זקוק להרגעה מיידית תודהאא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלם ראשוני - תגובה
ד''ר אליזה טיומני15/09/2012הסיפור הקליני דווקא מעיר על כך שהתהליך כבר גדל הרבה זמן עד שהופיעו סימנים קניניים בולטים. נקווה שבדיקת CT תהיה מעודדת
בהמצחה לאביך
דר טיומני אליזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ליר15/09/2012הי אבל גם אם מדובר בסרטן גרורתי יש טיפול? חיים עם זה לאורך שנים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר אליזה טיומני15/09/2012כמובן שיש טיפול הכל תלוי במידת התקדמות המחלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובת סיטי
ליר17/09/2012שלוםמדר לצערימאלה התשובות אין עדות לבלוטות מוגדלות במדיאסטינום או בתי השחי. מס קשריות בקוטרמעד עשרה ממ בשתי הריאות. נגעים היפודנסים מרובים בכבד הגדול בהם תשע סמ באונה הימנית. הלבלב הטחול והאדרנלים בגדר התקין. ציסטות פשוטותצבקוטר עד שמונה סמ בכליות.לא נראות בלוטות לימפה מוגדלול . התעבותמדופנית ששה סמ בקולון רוחבי ימני ועכירות שומן סביבה. כלי הדם הגדולים ללא ממצא משמעותי. ערמונית מעט מוגדלת. נגע סקלרוטי עשרים ממ באיליאום מימין מאפיניו שפירים.לסיכום תהליך תופס מקום בקולון רוחבי עם סימני התפשטות מקומית ופיזור משני נרחב לכבד מס ףךקישריות ריאתיות חשודות לפיסור משני. דר יקרה הבנתי שמדובר בגרורות אך האם ינתחו במצב כזה? או שקודם יעבור טיפולי כימו? האם ניתן לצאת ממצב זה? לאן פנינו מועדות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובת סיטי - תגובה
ד''ר אליזה טיומני20/09/2012הכתובת לתשובה לכל השאלות הללו היא רופא אונקולוג אשר מאחד את כל המידע ומחליט על צורת הטיפולית הטובה ביותר עבור בן אדם ספציפי .
אני מקווה שאתם בקשר עם רופא אונקולוג
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובת ביופסיה
ליר20/09/2012הי אכן אנו בקשר עם אונקולוג וביום א הקרוב ניפגש עם דר ריבקי מלין ודר במי אחכס מרמבם כפרטי. להלן תשובת הביופסיה adenocarcinoma well differentiated invasive מה זה אומר? לדעתך עם טיפול הולם יהיה אפשר לצמק את הגידול ולהגיע למצב של ניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
ליר29/09/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאב לאחר בדיקת קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה
יציאות מרובות וכאב בטן עליונה מרכז/ ימין
כאבים בבטן שמאלית תחתונה וחשד לדלקת במעי
נטילת פרוביוטיקה לחולה קוליטיס
תוצאות קולונוסקופיה קוליטיס כיבית.
נטילת מבברין בשימוש קבוע
מתי צריך לעשות קולונוסקופיה?
כאבי בטן תחתונה חזקים לא חולפים
בדיקת קולונוסקופיה לאישה בת 86
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

