ניתוח המעי הגס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח המעי הגס
    חסוי
    19/09/2012

    שלום
    לפני כ 3 חודשים גילו לאמי גוש 6 ס"מ במעי הגס בקולון הימני דרך , לקחו ממנו דגימות מרובות של ביופסיות ושלחו לבדיקה... כעבור מספר ימים עשתה אמי CT בטן שברוך ה' יצא תקין. לאחר שבועיים הגיעה תשובת הביופסיות שהראו סימני דלקת והרופא הגדיר זאת כשלב 1. הגסטרולוגית שעשתה את הבדיקה לאמי הגדירה זאת כשלב 0...ושהוא עדיין לא נהפך לממאיר . לאחר מכן קבעו הרופאים שבלתי אפשרי להוציא את הגוש בבדיקה אנדוסקופית ורק לנתח את המעי ולהסיר את הגוש וחלק מהמעי. לפני כשבוע נותחה אמי והוסר הגוש מהמעיים וחלק מהמעי... הרופאים שלחו את הגוש לבדיקה בחולה ואמרו שהתשובה תגיע בעוד חודש .. האם יש סיכוי שאמי תצטרך לעבור חלילה עוד טיפולים חוץ מהניתוח שעברה? והאם מה שאמרה הגסטרולוגית שזה נמצא בשלב 0 נשמע נכון? אציין שאני בת 28 ועברתי קולונוסקופיה לפני כשנתיים על מנת לשלול דלקות במעי , הבדיקה יצאה ברוך ה' תקינה . האם יהיה עליי לעבור שוב את הבדיקה בגלל הגוש שנמצא לאמי? תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח המעי הגס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח המעי הגס - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    20/09/2012

    שלום אניה
    אין אפשרות לענות לך אלה לחכות בסבלנות עד לתוצאות בדיקת גוש מהניתוח .
    הניתוח הוא זה שקובע את דרגת המחלה ולכן רק בסיכום כל התוצאות הרופא הכירורג שניתח את אימך יוכל לתת לך את התשובה
    לגביך-אם עבר בדיקת קולונו לפני שנתיים-זה נותן לך כיסוי ל 5 שנים..
    בהצלחה
    ד"ר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו