מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צניחת איברים - דחוף..סיגל11/11/2012
אני סובלת מצניחת רחם מאובחנת, בדרגה 2-3 (אני בת 38 ואין הריונות בעברי) וסובלת גם מעצירות קשה. אני מאמינה שיש לי גם צניחת מעיים, ולאחר בדיקת קולונוסקופיה הרופאה הבודקת אמרה שזה כנראה מה שיש לי. הגעתי למצב שהצואה מצטברת במין כיס מעי (לפי ההרגשה כשאני לוחצת עם האצבעות) ויוצרת פקק איום שלא מצליח לצאת. לפני יומיים היתה לי יציאה שארכה יותר משעתיים מתישות, מה שהוביל לטחורים ולאיבוד הרבה דם. מאז אני מפחדת ביותר להיכנס לשירותים, ולא מעיזה ללחוץ.. הכל מאוד כואב ואני מפחדת גם מהטחורים וגם מהלחץ שעלול אולי להשפיע על צניחה נוספת של הרחם.. כך שאני פשוט לא מוציאה כלום..
השאלה שלי בעיקר היא לאן לפנות? והאם ישנה אופציה ניתוחית בה מרימים את המעיים עם רשת או בדרך אחרת כמו שיש בצניחת רחם. (כרגע עדיין אין לי תור לניתוח להרמת הרחם, והבנתי מהמנתחת שזה לא הכרחי לעשות אותו בדחיפות).
כמובן שאני עושה תרגילים לחיזוק רצפת האגן, אך כפי שאתה בטח קורא , זה לא מספיק.
אודה על תשובה מהירה, בעיקר על אופציות ניתוחיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צניחת איברים - דחוף.. - תגובה
ד''ר אליזה טיומני11/11/2012סיפור קליני מרשים מאוד. עד עכשיו לא עבר בירור ואיבחון של רצפת האגן??
לפני כל אופציה ניתוחית יש לבצע איבחון טוב כי ניתוחים ברצפת האגן יכיולים להיות בעיתיים.
קיימת שורת בדיקות שעליך לבצע והחשוב-דפקורגפיה- אשר מתבצעת במכון גסטרו בבית חולים איכילוב או תל השומר. שם אפשר גם לבצע שאר הבדיקות . במכון גסטרו -פועלת מרפאת רצפת האגן ולאחר סיום הבירור את מוזמנת לועדה רב מיקצועית לסיכום והחלטה על סוג הניתוח אם בכלל. מאוד מומלץ לפנות לשם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצניחת איברים -דחוף -תגובה
סיגל11/11/2012תודה רבה רבה על התשובה המהירה, אתקשר מחר בבוקר למכון הגסטרו באיכילוב (קראתי מעט על מה שצפוי לי שם)
האם אני יכולה פשוט לקבוע תור לבדיקות או שאני צריכה להגיע קודם לתשאול?
כמו כן, האם עלי להביא הפנייה ו/או התחייבות מקופת החולים (אני בכללית מושלם)?
שוב, ממש תודה רבה, אני מאוד מעריכה את הזמן שהקדשת עבורי ועבור הפורום הזה.
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצניחת
דר טיומני אלי12/11/2012כמובן את חייבת בהפניות לכל הבדיקות הללו לאחר תשאול ע" הרופא במרפאת מכון גסטרו.
כמובן טופס 17 מקופה או תשלום פרטי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאב לאחר בדיקת קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה
יציאות מרובות וכאב בטן עליונה מרכז/ ימין
כאבים בבטן שמאלית תחתונה וחשד לדלקת במעי
נטילת פרוביוטיקה לחולה קוליטיס
תוצאות קולונוסקופיה קוליטיס כיבית.
נטילת מבברין בשימוש קבוע
מתי צריך לעשות קולונוסקופיה?
כאבי בטן תחתונה חזקים לא חולפים
בדיקת קולונוסקופיה לאישה בת 86
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

