צניחת איברים - דחוף..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צניחת איברים - דחוף..
    סיגל
    11/11/2012

    אני סובלת מצניחת רחם מאובחנת, בדרגה 2-3 (אני בת 38 ואין הריונות בעברי) וסובלת גם מעצירות קשה. אני מאמינה שיש לי גם צניחת מעיים, ולאחר בדיקת קולונוסקופיה הרופאה הבודקת אמרה שזה כנראה מה שיש לי. הגעתי למצב שהצואה מצטברת במין כיס מעי (לפי ההרגשה כשאני לוחצת עם האצבעות) ויוצרת פקק איום שלא מצליח לצאת. לפני יומיים היתה לי יציאה שארכה יותר משעתיים מתישות, מה שהוביל לטחורים ולאיבוד הרבה דם. מאז אני מפחדת ביותר להיכנס לשירותים, ולא מעיזה ללחוץ.. הכל מאוד כואב ואני מפחדת גם מהטחורים וגם מהלחץ שעלול אולי להשפיע על צניחה נוספת של הרחם.. כך שאני פשוט לא מוציאה כלום..

    השאלה שלי בעיקר היא לאן לפנות? והאם ישנה אופציה ניתוחית בה מרימים את המעיים עם רשת או בדרך אחרת כמו שיש בצניחת רחם. (כרגע עדיין אין לי תור לניתוח להרמת הרחם, והבנתי מהמנתחת שזה לא הכרחי לעשות אותו בדחיפות).

    כמובן שאני עושה תרגילים לחיזוק רצפת האגן, אך כפי שאתה בטח קורא , זה לא מספיק.
    אודה על תשובה מהירה, בעיקר על אופציות ניתוחיות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צניחת איברים - דחוף..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צניחת איברים - דחוף.. - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    11/11/2012

    סיפור קליני מרשים מאוד. עד עכשיו לא עבר בירור ואיבחון של רצפת האגן??
    לפני כל אופציה ניתוחית יש לבצע איבחון טוב כי ניתוחים ברצפת האגן יכיולים להיות בעיתיים.
    קיימת שורת בדיקות שעליך לבצע והחשוב-דפקורגפיה- אשר מתבצעת במכון גסטרו בבית חולים איכילוב או תל השומר. שם אפשר גם לבצע שאר הבדיקות . במכון גסטרו -פועלת מרפאת רצפת האגן ולאחר סיום הבירור את מוזמנת לועדה רב מיקצועית לסיכום והחלטה על סוג הניתוח אם בכלל. מאוד מומלץ לפנות לשם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צניחת איברים -דחוף -תגובה

    סיגל
    11/11/2012

    תודה רבה רבה על התשובה המהירה, אתקשר מחר בבוקר למכון הגסטרו באיכילוב (קראתי מעט על מה שצפוי לי שם)
    האם אני יכולה פשוט לקבוע תור לבדיקות או שאני צריכה להגיע קודם לתשאול?
    כמו כן, האם עלי להביא הפנייה ו/או התחייבות מקופת החולים (אני בכללית מושלם)?

    שוב, ממש תודה רבה, אני מאוד מעריכה את הזמן שהקדשת עבורי ועבור הפורום הזה.
    סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צניחת

    דר טיומני אלי
    12/11/2012

    כמובן את חייבת בהפניות לכל הבדיקות הללו לאחר תשאול ע" הרופא במרפאת מכון גסטרו.
    כמובן טופס 17 מקופה או תשלום פרטי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו