מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יציאות כל 3 שעותלאון17/12/2012
ד.נ. יש לי מזה שבועיים ומעלה, לראשונה, 6 יציאות ביום, והן רכות (לא מימיות). לקראת סופה של כל יציאה, יש לי תחושה מסוימת של עצירות במשך דקה או שתיים, ולאחריה יוצאת שארית הצואה (כמות קטנה). אין לי חום, כאבי בטן, או תופעות חריגות אחרות. לא ירדתי במשקל (תקין לחלוטין; ואני אדם רזה ופעיל, לא צעיר, תזונתי מאוזנת). הפסקת מאכלי חלב לכמה ימים - לא שיפרה מצב זה. גם מטרוג'יל לא הועיל. תרבית צואה - שלילית. בדיקות דם שגרתיות שבוצעו לפני כחודש (לפני האירוע הנוכחי) היו תקינות. הופניתי ע"י רופא המשפחה לגסטרואנטרולוג, אך ניתן לי תור רק לחודש הבא. האם יכולה להיות סיבה הניתנת לבירור או לשליטה, או המלצה כלשהי, מבלי להידרש לקולונוסקופיה? תודה מראש. בברכה, לאון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות כל 3 שעות - תגובה
ד``ר נתן גלוק20/12/2012בתור "לא צעירה" עם שינויים ביציאות בדרך כלל לא רצוי להמנע מקולונוסקופיה המומלצת בכל מקרה מעל גיל 50 לכל אחד כבדיקת סקר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה6 יציאות רכות
לאון21/12/2012לאור הערתך בדבר הצורך בקולונוסקופיה אחרי גיל 50, אבהיר שאני אכן מודע לזה, ועברתי קולונוסקופיה לפני 4 שנים. לכן אבקש התייחסותך לשאלתי המקורית בהתחשב בנתון זה. תודה לאון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיציאות כל 3 שעות - תגובה
ד``ר נתן גלוק23/12/2012במידה ולא בוצע צואה לפרזיטים וביצים כדאי לבצע.
וכדאי לחזור על התרבית. יש גם חיידק בשם קלוסטרידיום שכדאי לקחת בדיקת צואה עבורו.
אבהיר כי שלשול עד 4 שבועות נחשב חריף ולרוב הוא מסיבה זיהומית אף שאינה נמצאת בתרבית ושתחלוף כנראה לבד עד שתגיעי לרופא הגסטרו.
בדיקות דם כדאי לעשות למדדי דלקת כמו CRP.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרוצדורות והפתרון
לאון25/12/2012שלום לרופא, האם הפרוצדורות קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה יכולות לזהות את הסיבה לתופעה של יציאות רבות (5 ביממה), הנמשכות במשך מספר שבועות (ללא חום, דימום, כאבי בטן, הרגשה רעה, ירידה במשקל, או תופעות לוואי אחרות), לאחר שבדיקות דם וצואה נמצאו תקינות? והאם ניתן באמצעות הפרוצדורות הללו לפתור את הבעיה המתבטאת בתופעה האמורה? בברכה, לאון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרוצדורות והפתרון - תגובה
ד``ר נתן גלוק27/12/2012במקרים מסוימים כן אבל כמו כל בדיקה הסיכוי למצוא משהו הוא לא 100 אחוז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזיהוי הבעיה ופתרונה
לאון31/12/2012ד.נ. האם תשובתך "במקרים מסוימים כן" מתייחסת הן לזיהוי הסיבה והן לפתרון הבעיה שזוהתה? אנא הבהר. שנה טובה. לאון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזיהוי הבעיה ופתרונה - תגובה
ד``ר נתן גלוק01/01/2013התכוונתי לזיהוי וגם לטיפול. הטיפול לעיתים באנדוסקופיה ולעיתים תרופתי משלים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאב לאחר בדיקת קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה
יציאות מרובות וכאב בטן עליונה מרכז/ ימין
כאבים בבטן שמאלית תחתונה וחשד לדלקת במעי
נטילת פרוביוטיקה לחולה קוליטיס
תוצאות קולונוסקופיה קוליטיס כיבית.
נטילת מבברין בשימוש קבוע
מתי צריך לעשות קולונוסקופיה?
כאבי בטן תחתונה חזקים לא חולפים
בדיקת קולונוסקופיה לאישה בת 86
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

