איך נרפאתי מקוליטיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך נרפאתי מקוליטיס
    גדי
    06/01/2013

    שלום חולי קרוהן וקוליטיס אהובים,
    שמי גדי ואובחנתי עם קוליטיס כיבית לפני כשבע שנים.
    כמו בוודאי לרבים מכם גם לי אמרו שהמחלה היא כרונית וחשוכת מרפא ושהפתרון היחיד הוא פתרון תרופתי.
    כמו כן אמרו לי שאין כל קשר בין התזונה שלי למחלה.
    במשך שש שנים לקחתי תרופות כאשר כל כמה חודשים הייתה לי התפרצות מלווה באין ספור שלשולים דמיים והייתי מעלה את המינון עד אשר ההתפרצות הייתה חולפת.
    ניסיתי גם טיפול בדיקור ותזונה על פי הרפואה הסינית, בהתחלה היה נראה שזה עוזר, אך בכל מקרה ההתפרצויות חזרו, ובגדול דבר לא השתנה והייתי צריך להמשיך עם התרופות..

    אך כל זה שייך לעבר!
    לפני כשמונה חודשים בזמן שהייתי בתרגול מדיטציה בבורמה החלטתי שככה אני לא מוכן להמשיך ושאני הולך למצוא פתרון יותר שפוי למחלה.
    התחלתי מחקר מקיף ומייאש ביותר באינטרנט כשאני קורא על דעות מכל הסוגים והמינים, חלקן דומות אחת לשנייה וחלקן הפוכות לגמרי.
    השלב הזה היה מייאש במיוחד, והתמלאתי בפחדים ובתקוות שווא שהנה אולי הדבר הבא באמת יעזור.
    לבסוף הגיעה התשובה.. באחד ממסעותיי באינטרנט מצאתי טיפול תזונתי במיוחד לחולי קוליטיס וקרוהן תזונה המורכבת מפירות וירקות חיים בלבד ומיצי פירות וירקות.
    קראתי גם עדויות של אינספור אנשים שהטיפול שינה את חייהם והחלטתי לנסות.
    הלכתי על זה עד הסוף ואכלתי אך ורק על פי הכתוב בתכנית. הייתי מלא אמונה שזה הדבר שירפא אותי.
    הפסקתי ליטול את התרופות שלקחתי במשך שש שנים ונדהמתי לראות שהמצב שלי רק הולך ומשתפר מיום ליום.
    כעבור בערך חודש כבר לא היה אף סימן למחלה שליוותה אותי במשך שש שנים. השלשולים והדימומים פשוט נפסקו!

    כשאני חושב על מה שעברתי עם המחלה הזו ומה שאנשים בכל העולם עוברים אני מתמלא חמלה לעצמי ולכל האנשים הללו, במיוחד עכשיו כשאני יודע שכל הסבל הזה פשוט מיותר ושכל מה שצריך בכדי להירפא הוא שינוי בתזונה.

    החלטתי להפיץ את הסיפור שלי בתקווה שאנשים עם המחלות הללו ומחלות דומות ידעו שיש להם אפשרות אחרת מאלו המוצעות ע"י הרפואה הקונבנציונלית וע"י מסורות ומטפלים שונים ומשונים.
    אפשרות התלויה בהם בלבד בלי צורך בגורם חיצוני, אדם תרופה או טיפול מסוים כלשהו.
    אשמח שכל מי שמעוניין יפנה אליי בקשר לשאלות או תהיות, ייעוץ או אפילו ליווי וחיזוק בנושא המחלה. פשוט שווה לנסות אפילו אם רק לכמה שבועות ולראות אם זה עובד בשבילכם, מה כבר יש להפסיד? הרי זו אמורה להיות מחלה לכל החיים אז למה לא לפחות לנסות?!
    הדיאטה שעל פיה עקבתי היא של מטפל בשם David Klein
    אין לי שום קשר אליו כמובן ואני רוצה להפיץ את הידע והתמיכה שלי בנושא לחלוטין בחינם. אני רק רוצה שאף אחד לא יסבול יותר מהמחלות הללו שהפתרון בשבילן יכול להיות בסופו של דבר מאוד פשוט!

    אפשר לפנות אליי בפורום ואחזור אליכם בהקדם במייל או בטלפון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך נרפאתי מקוליטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך נרפאתי מקוליטיס - תגובה

    ד''ר אליזה טיומני
    06/01/2013

    שלום גדי
    הלוואי שהכל יהיה כל כך פשוט-יש אין סוף דיאטות בתחום זה ואין אחידות בתגובת החולים השונים שניסו אותן.
    אפשר כמובן לנסות אך לא ליותר מדי זמן כך שלא יגרם נזק עם הפסקת טיפולים רגילים במידה ואין תגובה תוך חודש-חודשיים .צריך לבצע את זה בזהירות ועם ראש פתוח.
    דר אליזה טיומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעקבות הפרסום שלך

    אסנת
    21/03/2013

    גיל שלום !
    אם תוכל ליצור איתי קשר בעניין מחלת המעי הגס דרך המייל שלי ולהשאיר את מספר הטלפון שלך על מנת שאוכל ליצור איתך קשר בעניין ולשמוע יותר פרטים אני אשמח מאוד .
    כנראה הבן שלי כבן 21 יצטרך להתחיל טיפול תרופתי והייתי מעדיפה קודם לשמוע ממך על התהליך אותו עברת לפני שיתחיל טיפול תרופתי. תודה מראש ואשמח לתגובתך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגדי

    אסנת
    21/03/2013

    סליחה שפניתי אליך בשם גיל הפנייה היא לגדי שוב תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאסנת

    גדי
    21/03/2013

    אני אשמח לעזור אבל לא כתבת את המייל שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גדי

    אסנת
    21/03/2013

    הי גדי מה קורה עם ההתקשרות ביננו העניין די דחוף לי אודה לך אם זה יהיה עוד היום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טלפון שלי

    גדי
    22/03/2013

    שלחתי את מספר הטלפון שלי במייל תתקשרי מתי שתרצי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי גדי

    אלמוג
    27/10/2013

    אשמח אם תוכל לשלוח לי את התוכנית ואם יש עוד מידע שכדאי לי להכיר ולדעת בנושא.. זה ממש יעזור לי אני סובל כבר 9 חודשים. תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת עזרה

    מיכל
    21/03/2014

    גדי שלום
    האם ניתן לשלוח לך את כתובת המייל בהודעה פרטית?
    אני בהתלקחות חריפה וזקוקה לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון ומבט נוסף, טיפול תזונתי

    גדי
    28/04/2014

    לאחר שנתיים וחצי לערך של שינוי תזונתי במטרה לטפל במחלת הקוליטיס ולאחר הפרסום שלי באתר בנוגע לתהליך שעברתי חשבתי לנכון לעדכן את מי שמתעניין על הנסיון שלי.
    כאמור אני שנתיים וחצי בערך לא לוקח תרופות לאחר ששיניתי את התזונה שבמשך הזמן הזה מתבססת על פירות, ירקות ומעט זרעים ואגוזים.
    היום אני מבין שהמחלה לא עברה שכן היו לי במשך הזמן הזה שני התקפים. אמנם קלים וקצרים ובלי צורך בתרופות אבל עדיין ברור שהמחלה לא נעלמה. ההתקפים קרו בתקופות שהייתי בלחצים וגם בתקופות שלא הקפדתי על התזונה (מי שיש לו ניסיון בעניין בטח יודע שזה קורה ביחד :) ).
    למרות ההתקפים המשכתי בתזונה, אני עדיין מאמין שהיא מתאימה לי גם בגלל המחלה וגם לבריאותי הכללית. אני עושה בדיקות דם תקופתיות והכל תקין. כן גם הB12!
    בכל זאת אני יותר מפוכח כיום ולא חושב שיש פתרון קסום ומיידי לכולם.
    לכל אחד המסע האישי וההתמודדות האישית והפתרון, המלא או החלקי, האישי שלו..
    אני בטח לא יכול לדעת האם התזונה הזו מתאימה לכולם, דיברתי עם לא מעט אנשים בתקופה הזו וכעת ברור לי שזה שינוי קיצוני שלא כולם רוצים או יכולים לעשותו.
    בכל מקרה אני עדיין מאמין כמו שכתבתי בהודעה הראשונה ששווה לנסות ולשנות את התזונה ואורח החיים ושלשינוי כזה יכולה להיות השפעה גדולה על המחלה והבריאות בכלל.
    מה יהיה בטווח הארוך, עוד שנה שנתיים או עשר אני לא יודע, אשמח להמשיך לשתף בניסוי הזה שלי, אני מבטיח להיות כנה גם אם אגלה שזה לא עובד בשבילי יותר.
    אשמח לשתף ולספר עוד למי שמתעניין או אפילו סתם צריך אוזן קשבת לדבר עם מישהו שמתמודד עם דברים דומים.
    שכולנו נרגיש טוב ונהיה בריאים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יצירת קשר

    גדי
    28/04/2014

    שכחתי לציין, מי שרוצה ליצור איתי קשר מוזמן לשלוח תגובה בפורום ואני מקבל על כך עדכון במייל ואחזור אליכם בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לדבר איתך, תודה רבה!!!

    אביב
    19/10/2015

    אשמח לדבר איתך, תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח להתעייץ איתך

    אביב
    19/10/2015

    שלום גדי, תודה על השיתוף
    אשמח אם תוכל ליצור איתי קשר כדי שאוכל להתייעץ איתך
    תודה רבה
    אביב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת הקרוהו

    שרי
    19/10/2015

    היי גדי
    ההייתי רוצה קצת יותר פרטים בנושא הדיאטה שעשית הבת שלי בת 14 וחולה בקרוהן מגיל 9 סיוט שאינו נגמר אשמח לשמוע פרטים
    אנחנו גרים בפלורידה
    תודה שרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום גדי

    יהל
    19/10/2015

    אהלן גדי אשמח לשמוע פרטים
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח אם תיצור איתי קשר

    רינה
    19/10/2015

    שלום גדי..

    אני בת 24 וחולה בקוליטיס כיבית מזה כשנתיים וחצי. בחודש האחרון הייתה התפרצות חזקה שהדליקה את כל המעי הגס.
    אני כרגע על סטרואידים ועומדת להתחיל טיפול ביולוגי.
    באמת מחלה מייאשת. הסיפור שלך נותן תקווה גדולה.
    אשמח אם תיצור איתי קשר

    תודה רבה,
    רינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגדי

    עמליה
    19/10/2015

    אשמח עם תיצור איתי קשר לגבי בני חולה קרוהן עם התקף קשה

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון נוסף של גדי

    גדי
    20/10/2015

    בגלל פניות רבות לאחרונה החלטתי לעדכן את הפורום בהתקדמות שלי בהתמודדות עם המחלה.
    הגישה שלי למחלה ולתזונה בעקבותיה השתנו מאוד בשנים האחרונות.
    הפסקתי לאכול רק פירות וירקות וכעת אני אוכל מגוון של מאכלים ביניהם פירות וירקות אבל גם דגנים ולחם ופחות שם לב לדיאטה מסוימת. ישנם כמה דברים שאני מקפיד עליהם אך לא בצורה קיצונית.
    הבנתי שאין תזונה שתתאים לכולם ואין פתרונות קסם!!! כל אחד צריך להבין מנסיון וטעיה מה מתאים בשבילו, ממליץ מאוד מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע בנושא, כמו נטורופטים, רופאים סיניים ואיורוודים. מוכן להמליץ על כמה שאני מכיר או ששמעתי מאחרים.
    לדעתי יש לעשות מה שאפשרי בשביל להקל על הסימפטומים בעזרת תזונה וכל דרך אחרת גם אם מדובר בתרופות קונבנציונליות אם ממש אין ברירה אחרת...
    במקביל לטיפול צריך להתסכל על אורח החיים שלנו בצורה שלמה, על התזונה, לחצים והתמודדות עמם, התמודדות עם רגשות, שינה, מצבי רוח, פעילות ספורטיבית וכולי..
    התחלתי להבין שהתזונה אכן משפיעה אבל גורמים נפשיים הם מרכיב גדול יותר. לכן טיפול רגשי-נפשי יכול מאוד לעזור. רוב האנשים ששוחחתי איתם וגם אני הינם אנשים ששומרים את הרגשות בבטן, וכמובן הבטן מושפעת מכך...
    לאורך זמן (יותר ממספר שבועות או חודשים) דיאטות או צומות קיצוניים לא מיטיבות עם הגוף והנפש שלנו ולכן יש למצוא דרך יותר מאוזנת וארוכת טווח.
    כמו שלמחלה לקח הרבה זמן להופיע (למרות שנראה שהיא הגיעה פתאום) כך יקח לה כנראה זמן להחלים.
    אמנם אני לא מציע פתרונות קסם ואכן לדעתי זהו יכול להיות תהליך ארוך של הבראה ואולי אף לא הבראה מוחלטת, אבל הדרך הזו תיקח אותנו לגילוי עצמי בכל הרבדים הריגשי, הנפשי והפיזי.
    כיום כך אני מסתכל על המחלה, כהזמנה להתבוננות, כהזמנה להטיב עם עצמי ועם אחרים ולבחור בחירות נכונות שלא יפגעו בי. בזכות המחלה התחלתי לתרגל יוגה ומדיטציה, התחלתי ללמוד לטפל ובחרתי בחיים פחות לחוצים, לכן לא רק רע יוצא מן הקושי שבמחלה!
    להורים שמתמודדים עם מחלת ילדיהם אני יכול להציע שיקחו את הילד שלהם לטיפול נפשי-ריגשי במקביל לטיפולים אחרים ויבדקו איך הילד שלהם מתמודד עם החיים ואיך הם משפיעים עליו עם יכולת ההתמודדות שלהם..
    אין לי עוד הרבה מה להגיד על כך אבל אתם מוזמנים ליצור עימי קשר, לפעמים רק לדבר עם מישהו שעובר חוויה דומה יכול להקל.
    אתם מוזמנים להשאיר את המייל שלכם ואחזור אליכם,
    מאחל לכם רק טוב והמון אהבה בחייכם :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון נוסף של גדי

    גדי
    20/10/2015

    בגלל פניות רבות לאחרונה החלטתי לעדכן את הפורום בהתקדמות שלי בהתמודדות עם המחלה.
    הגישה שלי למחלה ולתזונה בעקבותיה השתנו מאוד בשנים האחרונות.
    הפסקתי לאכול רק פירות וירקות וכעת אני אוכל מגוון של מאכלים ביניהם פירות וירקות אבל גם דגנים ולחם ופחות שם לב לדיאטה מסוימת. ישנם כמה דברים שאני מקפיד עליהם אך לא בצורה קיצונית.
    הבנתי שאין תזונה שתתאים לכולם ואין פתרונות קסם!!! כל אחד צריך להבין מנסיון וטעיה מה מתאים בשבילו, ממליץ מאוד מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע בנושא, כמו נטורופטים, רופאים סיניים ואיורוודים. מוכן להמליץ על כמה שאני מכיר או ששמעתי מאחרים.
    לדעתי יש לעשות מה שאפשרי בשביל להקל על הסימפטומים בעזרת תזונה וכל דרך אחרת גם אם מדובר בתרופות קונבנציונליות אם ממש אין ברירה אחרת...
    במקביל לטיפול צריך להתסכל על אורח החיים שלנו בצורה שלמה, על התזונה, לחצים והתמודדות עמם, התמודדות עם רגשות, שינה, מצבי רוח, פעילות ספורטיבית וכולי..
    התחלתי להבין שהתזונה אכן משפיעה אבל גורמים נפשיים הם מרכיב גדול יותר. לכן טיפול רגשי-נפשי יכול מאוד לעזור. רוב האנשים ששוחחתי איתם וגם אני הינם אנשים ששומרים את הרגשות בבטן, וכמובן הבטן מושפעת מכך...
    לאורך זמן (יותר ממספר שבועות או חודשים) דיאטות או צומות קיצוניים לא מיטיבות עם הגוף והנפש שלנו ולכן יש למצוא דרך יותר מאוזנת וארוכת טווח.
    כמו שלמחלה לקח הרבה זמן להופיע (למרות שנראה שהיא הגיעה פתאום) כך יקח לה כנראה זמן להחלים.
    אמנם אני לא מציע פתרונות קסם ואכן לדעתי זהו יכול להיות תהליך ארוך של הבראה ואולי אף לא הבראה מוחלטת, אבל הדרך הזו תיקח אותנו לגילוי עצמי בכל הרבדים הריגשי, הנפשי והפיזי.
    כיום כך אני מסתכל על המחלה, כהזמנה להתבוננות, כהזמנה להטיב עם עצמי ועם אחרים ולבחור בחירות נכונות שלא יפגעו בי. בזכות המחלה התחלתי לתרגל יוגה ומדיטציה, התחלתי ללמוד לטפל ובחרתי בחיים פחות לחוצים, לכן לא רק רע יוצא מן הקושי שבמחלה!
    להורים שמתמודדים עם מחלת ילדיהם אני יכול להציע שיקחו את הילד שלהם לטיפול נפשי-ריגשי במקביל לטיפולים אחרים ויבדקו איך הילד שלהם מתמודד עם החיים ואיך הם משפיעים עליו עם יכולת ההתמודדות שלהם..

    אם תרצו ליצור עימי קשר אתם מוזמנים להשאיר את המייל שלכם ואחזור אליכם,
    מאחל לכם רק טוב והמון אהבה בחייכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי גדי גם אני חולה קוליטיס כ- 6

    ori320
    25/10/2015

    שנים ורציתי לשאול איזה פירות וירקות כוללת הדיאטה כי לא את הכל מותר וזה בעיתי במיוחד כשיש התקף לאכול פירות וירקות. יש אפשרות ליצור איתך קשר במייל/ טלפון?
    בתודה:
    אורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת להודעה

    ori320
    25/10/2015

    אשמח אם תוכל ליצור איתי קשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה לביתי שאובחנה כחולה בקוליטיס

    חנה נוימן
    01/12/2015

    שלום לך גדי יקר!
    התרגשתי לשמוע על התהליך המדהים שעברת.
    ביתי נשואה ואם לחמישה אובחנה לפני 5 שנים בקוליטיס ומטופלת תרופתית עם הסרט המוכר של רימיסיה זמנית והתפרצויות תכופות . אשמח אם אוכל להיות עימך בקשר טלפוני .
    אני מירושלים ואף לי היסטורית הפרעות עיכול קשות+התקפי חרדה ונטיה להתעלפויות.
    בשבועיים האחרונים ניסיתי 811 ואני מרוצה מאד מהתוצאות . עדין זקוקה לתמיכה ול אינפורמציה נוספת .אשמח אם נוכל לשוחח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו