שלשולים 3 חודשים ויותר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלשולים 3 חודשים ויותר
    לימור
    10/04/2013

    ד"ר שלום
    כבר רשמתי שהיו שלשולים וקיבלתי טיפול אנטביוטי שלא עזר ובנוסף בדיקות צואה תקינות.
    לפני 4.5 שנים עברתי קולונסקופיה בגלל סיפור דומה שהיה תקין כולל סוף מעי דק כולל ביופסיות. היהי לי גם הליקובקטור שאובחן בתבחין נשיפה קיבלתי אז טיפול אנטיביוטי ועבר.
    היום לאחר השלשולים המרובים אלו בדיקות עליי לעשות???
    אם עשיתי קולנסקופיה לפני 4.5 שנים האם אני צריכה לעבור זאת שוב??
    יש גם כמובן רגישות בקיבה.
    ביקור אצל גסטרו עוד חודש .
    אני בת 39.
    תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלשולים 3 חודשים ויותר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשולים 3 חודשים ויותר - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    10/04/2013

    שלום,

    אם השלשולים הללו היו כבר אז ועברת קולונוסקופיה אין סיבה לבדיקה חוזרת. רופא הגסטרו עשוי להמליץ על בדיקות נוספות כמו גסטרוסקופיה ובדיקות צואה ודם מיוחדות יותר, אולם חשוב ביותר לשמוע את הסיפור במרפאה ולראות שוב את כל מה שעברת על מנת להחליט על הצורך בבירור נוסף. אין כל כך קשר להליקובקטר לשלשול.
    אם השלשולים קיימים כבר שנים ניתן בשקט לחכות לתור בעוד חודש.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו