אולטראסאונד בטן תחתונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אולטראסאונד בטן תחתונה
    איל
    25/07/2013

    אני בן 42 ובעקבות כאבי בטן תחתונה בצד ימין הופניתי לבדיקת אולטראסאונד. בתוצאות נכתב כי בבטן התחתונה הימנית נתגלה בחלל התוך צפקי מוקד היפואקוגני בקוטר 3.5 ס"מ עם גבולות ומרקם בלתי סדירים ועם זרימת דם בתוכו.
    מופנה לבירור לימפה פתולוגית או מקור אחר.

    אני לחוץ מהמשמעות של התוצאה
    שאלותיי:
    1.האם מנסיונכם הרב, מדובר בהכרח בגידול בטני ממאיר? לימפומה? או שיש אפשרות אחרת?
    2האם המשך הבירור כרוך בסי.טי בהכרח?-אני רגיש ליוד
    3. האם קוטר 3.5 ס"מ נחשב כבר גדול או קטן?

    בתודה רבה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אולטראסאונד בטן תחתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולטראסאונד בטן תחתונה - תגובה

    ד``ר עופר פורים
    25/07/2013

    שלום איל
    אם אכן זהו הממצא יש אכן צורך בהמשך בירור תצטרך לעשות ct לבירור הממצא לא כתבת במה מתבטאת הרגישות ליוד כי ניתן לבצע הכנה. לרב הרגישיות ואז ניתן לבצע ct עם יוד ולקבל תמונה יותר מדויקת לגבי הממצא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו