רירית בצואה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רירית בצואה
    אורטל
    16/12/2013

    האם זה נורמלי שיש כמות גדולה של רירית בצואה?
    לפני חודש אושפזתי בבית חולים מחשש לקוליטיס , עברתי בדיקת קולונסקופיה שהרופא לא הצליח לזהות את סוג הדלקת שיש לי במעי הגס ושלח את הבדיקות לביופסה (עדיין אין תוצאות)
    הוא נתן לי טיפול תרופתי ונרות אבל אני עדיין סובלת מכאבי בטן ונוסף לכל ממורסה בפי הטבעת
    האם זה תקין הרירית הגדולה בצואה?
    והאם זה תקין להיות עם מורסה מעל כשלושה שבועות עם טיפול של אנטיביוטיקה ונרות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רירית בצואה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רירית בצואה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    22/12/2013

    ריר בצואה לא תקין בדרך כלל.
    מבין שיש דלקת במעי, ולא ידוע מדוע- המתיני לביופסיה על מנת לקבל טיפול מתאים.
    המורסה בפי הטבעת הולכת פעמים רבות עם דלקת כרונית של המעי, הטיפול המקובל הוא אנטיביוטי בשילוב עם ניקוז במידה וניתן.
    גם הטיפול המתאים לדלקת במעי עשוי להיטיב עם המחלה בפי הטבעת.
    התמונה תתבהר לאחר קבלת תשובות הביופסיות.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו