מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מבקשת חוות דעת בהקדםליאה18/02/2014
שלום,
בת 27, בד"כ בריאה. לפני כשנה וחצי אושפזתי לחמישה ימים עקב גסטרואנטריטיס קשה וכתוצאה מכך ירדתי במשקל. מאז היו כמה פעמים של שלשולים אך הרגלי הצואה הסתדרו וחזרתי למשקל תקין. לפני כחודש וחצי לערך, גיליתי דם טרי בניגוב וגם באסלה. הדימום חלף לאחר 2 יציאות ומאז לא חזר. כמו כן, יש לי הרבה מאוד גזים, לעתים מלווים בריחות חזקים (ריח גופרית) ומדי יום כאבים חולפים בבטן התחתונה (ראוי לציין שאני מרבה לאכול הרבה סיבים-ירקות,פירות,פייבר1 ודגנים מלאים) ובשבוע האחרון אני סובלת לעתים ממרירות קלה בפה.
קרבה ראשונה-אין רקע של סרטן המעי הגס, אך לסבי כן היה גידול במעי.
בדיקה אצל פרוקטולוג-לא מצאה טחורים או פיסורה (למרות שבעבר שני רופאים פרוקטולוגים כן אבחנו פיסורה).
מבדיקה אצל גסטרואנטרולוגית, הרופאה טענה כי לא הייתה ממהרת לבצע קולנוסקופיה ושלחה אותי לבדיקות דם נוספות (כימיה), נשיפה ואולטראסאונד בטן עליונה.
בדיקות של ספירות דם לא מראות אנמיה.
אודה מאוד לחוות דעת נוספת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם
ליאה19/02/2014ראה בבקשה ערך פריטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות בדיקות דם - תגובה
ד``ר עופר פורים19/02/2014עד כמה שהצלחתי לראות מדובר בערך בתחום הנורמה אנא כתבי מהי שאלתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלתי
ליאה20/02/2014שאלתי היא האם על רקע הדברים שכתבתי היית מציע לבצע קולנוסקופיה שהינה בדיקה פולשנית? או האם כדאי לבצע בדיקות אחרות נוספות ?
אציין, הדימום בצואה היה לפני כחודש וחצי. בירור אצל פרוקטולוג נעשה כשלושה שבועות לאחר המקרה, שלא ראה דבר (טחורים או פיסורה). צואה יחסית סדירה, אך כן יש כאבי בטן תחתונה שחולפים והרבה גזים.
ההמוגלובין שלי כעת 12.8 (לפני כשנה היה 13.8) פריטין 21 נ"ג/מ"ל.
כמו כן, האם רמת הפריטין נחשבת תקינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה הנ"ל
ליאה20/02/2014כמו כן, הגזים מלווים בריחות (ריח גופריתי) ואף לעתים שורפים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה הנ"ל - תגובה
ד``ר עופר פורים20/02/2014לפי הערך שכתוב נראה בתחום התקין בלי קשר לכך אם ישנם לדבריך כאבי בטן וגזים מרובים הייתי שוב פונה לגסטרואנטרולוגית.
ומבקש שתשקול שוב ביצוע קולונוסקופיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעניין נוסף
ליאה25/02/2014דבר נוסף, הייתה לי צואה חומה המכילה בתוכה שאריות לבנות גדולות וקשות של כמה ס"מ-מעין מראה של מזון לא מעוכל סחוסי. בין לבין שאריות כהות יותר-חום כהה.
דבר שלא קרה לי מעולם וישר נבהלתי כמובן.
מה ההסבר יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעניין נוסף - תגובה
ד``ר עופר פורים26/02/2014כמו שכתבתי בתשובתי הקודמת אנא פני לגסטרואנטרולוג בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
ליאה26/02/2014הייתי ושוחחתי עמה ועל מנת לשלול ולהפחית מהדאגה קבעתי מועד לקולנוסקופיה.
האם למרות בדיקות דם תקינות לחלוטין יכול להיות שבגילי מדובר בעניין מסכן חיים? גידול? בדקו לי גם בבדיקת הדם צליאק ומלחי מרה והכל יצא תקין. בשתי היציאות מאז לא הנח חתיכות כאלה והצורה הייתה רכה תקינה.
אני מאוד חוששת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
ד``ר עופר פורים26/02/2014אני מקוה שהבדיקה תצא בסדר וזה ירגיע את חששותיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאב לאחר בדיקת קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה
יציאות מרובות וכאב בטן עליונה מרכז/ ימין
כאבים בבטן שמאלית תחתונה וחשד לדלקת במעי
נטילת פרוביוטיקה לחולה קוליטיס
תוצאות קולונוסקופיה קוליטיס כיבית.
נטילת מבברין בשימוש קבוע
מתי צריך לעשות קולונוסקופיה?
כאבי בטן תחתונה חזקים לא חולפים
בדיקת קולונוסקופיה לאישה בת 86
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

