סרטן המעי הגס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן המעי הגס
    דניאל
    10/03/2014

    שלום,
    אבי אובחן כחולה בסרטן המעי הגס לפני שבעה חודשים, הוא עבר ניתוח לכריתת חלק מהמעי הימני והחל בטיפול כימוטרפי שנמשך כחצי שנה של אווסטין וקסלודה.

    לפני תחילת הטיפול הוא נשלח לפט סיטי שמצאו שם שני ממצאים חריגים ,
    לקראת אמצע הטיפול נראה שיפור דרסטי בממצאים (אחד נעלם והשני קטן מאוד)

    בסוף הטיפול עשה טפ סיטי בשנית שהראה שהממצאים חזרו :
    בבדיקה הנוכחית הופיעה קליטה פתולוגית חדשה בעוצמה suv max 3.0 בגוש רקמתי הידוע בטן מימין קדמי לחלק השלישי של התריסריון (עד כ 1.3 ס"מ)

    כמו כן הודגמה קליטה פתולוגית בקשריות לימפה כ- 0.7 ס"מ ברטרופריטונאום פראאורטלית משמאל,אשר גדלה במ"מ בודדים מהבדיקה הקודמת


    שאלתי: מה משמעות הממצאים? ומה בדכ עושים במצב כזה? ניתוח? כימיותרפיה? הקרנה?
    ומהם אחוזי ההישרדות במצב כזה (משוערים כמובן) ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן המעי הגס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן המעי הגס - תגובה

    ד``ר עופר פורים
    10/03/2014

    שלום דניאל
    עד כמה שניתן להבין לאביך יש סרטן מעי גס גרורתי לחלל הבטן
    קשה מאוד לחוות דעת בלי לעבור על כל החומר
    כך שאם הינך מעוניין בחוות דעת מקיפה וטובה יש צורך לעבור על כל החומר בצורה פרונטלית בפגישה אישית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו