התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    אינה
    12/03/2014

    שלום רב,
    אימי עברה ניתוח כריתת חלק ממעי הגס עקב גידול ב2/8/2011. עברה טיפול כימוטרפי,כיום נמצאת במעקב אונקולוגי. בתאריך 2/2/2014 בוצע ct חזה בטן אגן, יצא תקין, אונקולוג קבע לנו להגיע בעוד 7 חודשים (הינו אצלו בתאריך 25/2/14). השאלה שלי היא מדוע בct אין התייחסות לקיבה. האם זה תקין?האם צריך לבצע בדיקה אחרת על מנת לבדוק את הקיבה?
    בנוסף, אמא לוקחת מאז הניתוח שזה כמעט שלוש שנים תרופה בשם לובאלאק, פעם בשלושה ימים, 30 מ"ג. בתקופה אחרונה היא מתלוננת כי יש לה כאבי בטן, גזים, בטן נפוחה. האם זה תקין לקחת את התרופה הנ"ל כ"כ הרבה זמן? מה ניתן לקחת כתחליף? האם אלה יכולות להיות תופעות לווי של התרופה?אודה מאוד לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות - תגובה

    ד``ר עופר פורים
    12/03/2014

    לפעמים או הרדיולוג שכתב את הבדיקה או מי שהקליד מפספס כך שניתן אם את רוצה לגשת למכון הבדיקה ולבקש התייחסות ספיציפית לנקודה זו
    לגבי לאבולק זהו חומר משלשל והמע יכול להתרגל אליו ואפשר להגיע למצב שלא ניתן יהיה לצאת אם לא שותים אותו כמו כן החומר שיש בסירופ יכול לגרם לכאבי בטן ובטן נפוחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו