קולונוסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קולונוסקופיה
    שירה
    22/06/2014

    ד"ר שלום רב,

    בן 34, ביצעתי בדיקת קולונוסקופיה עקב כאב בבטן תחתונה אירועים שמהם אני סובל כבר מספר שנים.
    אולטרסאונד בטן וסיטי בטן יצאו תקינים.
    עשיתי קולונוסקופיה לפני כחודשיים, (רק היום ניגשתי לקבל התוצאות),
    ונרשם:
    עבר קולונוסקופיה כולל צינתור איליום סופי-כל המעי הנבדק-תקין.
    נלקחו ביופסיות אקראיות מאיליום סופי-רירית תקינה.
    התשובה של הקולונוסקופיה שהתקבלה הינה:
    TUBULAR ADENOMA OF COLON WITH LOW GR DYSPLASIA.

    הרופא אמר שכשהוא עשה את הקולונוסקופיה הוא לא ראה פוליפ. מה זה אומר אם כך שהתשובה חזרה עם תוצאה כזו?

    מה זה אומר ? מה המשמעות? מה עושים? מה דעתך?

    מה זה אומר אדנומה גלילית? (כשאני מתרגם מאנגלית לעברית זה רושם אדנומה גלילית שעבר היפרפלזיה) מה זה אומר?

    האם בגילי רואים מצבים של פוליפים במעי הגס?

    אודה על כל תשובותיך לשאלותיי המטרידות אותי מאד.


    אנא תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קולונוסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונוסקופיה - תגובה

    ד``ר עופר פורים
    23/06/2014

    מה שנמצא לך זהו פוליפ שפיר שדורש מעקב בעוד כשנה עד שלוש שנים. תלוי במידת הכנה של הקולונסקופיה
    כמו כן הייתי מתייעץ עם מרפאה גסטרואנטרולוגית המתמחה בגילוי מוקדם לאור גילך
    לבירור לאור פוליפ בגיל מוקדם יחסית זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך-שאלה נוספת

    שירה
    23/06/2014

    ד"ר שלום רב,

    תודה רבה לתשובתך.

    רציתי לשאול, האם לא צריך להוציא את הפוליפ גם אם הוא שפיר?

    (הרופא הגסטרו לא הוציא אותו, מכיוון שבזמן הבדיקה גם לא ראה אותו).


    ושאלה נוספת היא מה הכוונה מרפאה גסטרולוגית לבירור מוקדם?

    האם זה לא באותו מקום שעשינו את הבדיקה? במרפאת גסטרו של קופ"ח?

    האם יש מקום אחר ובדיקה אחרת שעלי לעשות?

    תודה מראש על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת בבקשה -לא הבנתי

    שירה
    23/06/2014

    ד"ר שלום רב,

    שאלה נוספת בבקשה:

    למה כוונתך: תלוי במידת הכנה של הקולונסקופיה ?

    מה זה אומר?

    אשמח לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו