מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קולונוסקופיהשירה22/06/2014
ד"ר שלום רב,
בן 34, ביצעתי בדיקת קולונוסקופיה עקב כאב בבטן תחתונה אירועים שמהם אני סובל כבר מספר שנים.
אולטרסאונד בטן וסיטי בטן יצאו תקינים.
עשיתי קולונוסקופיה לפני כחודשיים, (רק היום ניגשתי לקבל התוצאות),
ונרשם:
עבר קולונוסקופיה כולל צינתור איליום סופי-כל המעי הנבדק-תקין.
נלקחו ביופסיות אקראיות מאיליום סופי-רירית תקינה.
התשובה של הקולונוסקופיה שהתקבלה הינה:
TUBULAR ADENOMA OF COLON WITH LOW GR DYSPLASIA.
הרופא אמר שכשהוא עשה את הקולונוסקופיה הוא לא ראה פוליפ. מה זה אומר אם כך שהתשובה חזרה עם תוצאה כזו?
מה זה אומר ? מה המשמעות? מה עושים? מה דעתך?
מה זה אומר אדנומה גלילית? (כשאני מתרגם מאנגלית לעברית זה רושם אדנומה גלילית שעבר היפרפלזיה) מה זה אומר?
האם בגילי רואים מצבים של פוליפים במעי הגס?
אודה על כל תשובותיך לשאלותיי המטרידות אותי מאד.
אנא תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה - תגובה
ד``ר עופר פורים23/06/2014מה שנמצא לך זהו פוליפ שפיר שדורש מעקב בעוד כשנה עד שלוש שנים. תלוי במידת הכנה של הקולונסקופיה
כמו כן הייתי מתייעץ עם מרפאה גסטרואנטרולוגית המתמחה בגילוי מוקדם לאור גילך
לבירור לאור פוליפ בגיל מוקדם יחסית זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך-שאלה נוספת
שירה23/06/2014ד"ר שלום רב,
תודה רבה לתשובתך.
רציתי לשאול, האם לא צריך להוציא את הפוליפ גם אם הוא שפיר?
(הרופא הגסטרו לא הוציא אותו, מכיוון שבזמן הבדיקה גם לא ראה אותו).
ושאלה נוספת היא מה הכוונה מרפאה גסטרולוגית לבירור מוקדם?
האם זה לא באותו מקום שעשינו את הבדיקה? במרפאת גסטרו של קופ"ח?
האם יש מקום אחר ובדיקה אחרת שעלי לעשות?
תודה מראש על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה -לא הבנתי
שירה23/06/2014ד"ר שלום רב,
שאלה נוספת בבקשה:
למה כוונתך: תלוי במידת הכנה של הקולונסקופיה ?
מה זה אומר?
אשמח לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאב לאחר בדיקת קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה
יציאות מרובות וכאב בטן עליונה מרכז/ ימין
כאבים בבטן שמאלית תחתונה וחשד לדלקת במעי
נטילת פרוביוטיקה לחולה קוליטיס
תוצאות קולונוסקופיה קוליטיס כיבית.
נטילת מבברין בשימוש קבוע
מתי צריך לעשות קולונוסקופיה?
כאבי בטן תחתונה חזקים לא חולפים
בדיקת קולונוסקופיה לאישה בת 86
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

