מעי גס שמאלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעי גס שמאלי
    רחל
    05/09/2014

    שלום רב
    מזה 4 חודשים סובלת ממערכת העיכול שלי..אני בחורה בריאה בת 27..יש לי אסטמה על רקע אלרגיה שמטפלת אותה בסרטייד 250.
    אורח חיים נורמאלי לא מעשנת לא שותה אלכהול משקל 57 על גובהה 170.
    בהתחלה אחרי חודשיים של סבל גילו שיש הליקובקטר בתבחין נשיפה..נתנו לי אנטביוטיקה 10 ימים..ולא שזה עזר להפחית את הסימפטומים של :דימום רקטלי,כאבים,חולשה ועיפות,ויציאות רכות ריריות מעל 4 פעמים ביום.
    עד שהחליטו שעושים לי קולנוסקופיה לקח להם שנים..בתוצאה לפני כמה ימים של הקולנוסקפיה כתבו ככה :רקטום-סיגמא-מעי שמאלי :עד למרחק של כ50 ס"מ מפח הטבעת-רירית עם אדמומיות כתמית,לא רציפה.ללא כיבים.נדגמה.ויש תמונות מאחורי של המקומות האלה.והם לקחו 3 ביופסיות ורק אחרי שבועיי 3 אחרי הסטוחגיה יתנו תשובה..בינתיים אני סובלת!
    על מה זה יכול להעיד?מה המשמעות של התוצאה?ולאיזה קבוצת מחלות זה יכול להיות?
    תודה מראש


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעי גס שמאלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    דן
    08/03/2015

    אני סובל ממש מגזים ומפיחות בבטן
    ואז הובחנתי בהליקובקטר וטופלתי באנטיביוטיקה ולא חזרתי לעשות שוב בדיקה נשיפה
    בזמן הטיפול הגזים ממש החריפו
    האם גם לך היו ואו יש גזים כל היום? נפילות בבטן?
    אני מדמם לעיתים לאחר יציאה אבל אמרו לי שזה מטחורים
    אז מה לעשות כבר לא יודע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    10/03/2015

    גאזים ונפיחות הם תופעות שכיחות מאד שאינן קשורות להליקובקטר. זה במעי וזה בקיבה.
    הטיפול לרוב מבוסס על דיאטה עם הפחתת במזונות שיוצרים תסיסה במעי.
    גש לדיאטנית או רופא גסטרו לקבלת המלצות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעית עצירות קשה

    ניק
    30/03/2015

    שלום רב
    אני כבר שנים הולכת לשירותים רק עם נר גליצרין או כדורי לקסין פורטה ,
    אני עכשיו בתהליך של הפסקת הכדור וכבר חודשיים שאני לא לוקחת כדור יש לי פעילות מעיים בכל בוקר .אבל אני פשוט לא מרגישה את הלחץ להתרוקן אם אני לא שמה נר גליצרין אין לי דחף ליציאה .ממש כמו פקק ואין דחף ללכת לשירותים מה עושים האם כל חיי אצטרף להיות מכורה לגליצרין אני מקפידה על אוכל עם סיבים וירקות פירות דגנים מלאים ושתיה מרובה .אני מבינה שזה תהליך אבל אולי יש בדיקה של הרקטום אולי יש בעיה אחרת כי פשוט קשה לי להוציא את הצואה וזה כרוך בהמון לחץ על פי הטבעת מה עושים עזרה בבקשה,,,,,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעית עצירות קשה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    27/04/2015

    לעיתים יש הפרעה במנגנון היציאה עצמו (רצפת האגן שרירים ותאום ביניהם) ולעיתים מדובר באיטיות של המעי. יש מה לעשות (פיזיותרפיה, משוב ביולוגי, טיפולים ניסיוניים). גשי לרופא גסטרו, רצוי בבית חולים גדול להתיעצות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו