ניקוב כיבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניקוב כיבה
    ארמן
    07/11/2014

    היי לפני כשבוע וחצי הגעתי למיון עכב שבלעתי גף זר בארוחת הערב לדעתי זה היה חתיכת עץ או ענף אך לא בטוח אין לי מושג מה זה היה פשוט הרגשתי דקירות וכאבים עזים והרגשתי נוכחות שמשהו תקוע בגרון לאחר בדיקה של רופא א.א.ג עם סיב אופטי וצילום סיטי ללא נוזל או זריקה ולא מצאו כלום בבדיקה אך הרופא אמר שבעזרת האדרוסקוף הוא לא יכול לראות את הוושט הוא לא מגיע עד למקור הכאב שלי לאחר יומיים הגעתי עוד הפעם כי עדיין הרגשתי דקירות אך עם הקלה וגם לא צא כלום בעזרת הסיב אופטי לא ביצעו צילום סיטי נוסף עכשיו לאחר שבוע וחצי כבר אין לי דקירות אבל עדיין יש אזו הרגשה לא נוחה מאזור הגרון או הוושט האם כדאי לעשות בדיקה גסטרוסקפית? או שזה רק פצע?? אין לי חום הקאות או דקירות או קושי בבליעה האם הסיטי היה מראה חתיכת עץ א ענף בצילום? האם יכול להיות שיש לי או יגרם לי ניקוב במערכת העיקול עקב הגוף זר הזה? אני מציין שב90 אחוז מההרגשה של הנוכחות של הגוף זר בגרון עברה לי אך לא עד הסוף עדיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניקוב כיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניקוב כיבה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    11/11/2014

    יש סיכוי שהCT היה מראה את הגוף הזר אך לא מאה אחוז.
    אם הכל חלף כנראה החלמת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו