בארט, חסימה ונמק של המעיים ועכשיו מ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בארט, חסימה ונמק של המעיים ועכשיו מ
    אבגדהוזחטיכלמ
    12/01/2015

    רקע קצר , אך מלווה ומטריד אותי כבר שנים רבות .
    גיל שלוש -ניתוח האפנדציט אחרי שכבר שהתפוצץ. בתוך הבטן
    גיל 20, חסימה במעיים ,כתוצאה מהדיבקויות ובגלל עיקוב בבית החולים והביוקרטיה של הצבא נוצר נמק .!!!!!!
    כתוצאה מכך הוציאו לי 25 סנטימרים או מטרים מהמעיים ...
    תקופה ארוכה היתיי רק משלשלת
    גיל 31 בעקבות שהייתי נחנקת מהאוכל ומקיאה , מצאו אצלי ריפלוקס ותסמונת בארט.
    נכון שיש לי אחלה של מערכת עיכול? ?.....אז זהו שלא , מוכרת אותה בזול לכול המעוניין
    ליפני שבוע התעוררתי בלילה עם שילשולים, רבים צמרמורות,כאבי בטן וראש .
    בשרותים השילשול היה שחור .
    בקופת חולים עשו בדיקה שיצאה חיובית שיש לי דם סמוי ושלחו אותי לבית חולים.
    באחרון עשו לי בדיקות דם , וכבד והן יצאו תקינות .
    אבל כבר שבוע אני עם שילשולים , אתמול היתה לי לי הרגשה שאני צריכה להטיל שילשול אבל לא יצא לי כלום .
    הצורה מוזרה וירדתי במשקל . אבל זה בוודאי מהשילשול(ועל זה איני מתלוננת)
    קבעתי תור לשלושים בסוף חודש זה .
    אתם חושבים שאני צריכה להקדים את התור לגסטרואנטרלוג? שמכיר אותי כבר שנים?
    זהו סרטן המעי ? בגיל 40?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בארט, חסימה ונמק של המעיים ועכשיו מ - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    22/01/2015

    יש בעית תורים קשה. יחסית השלושים לחודש זה סביר ואכן רצוי להגיע לזה שמכיר אותך כבר שנים- תצטרכי בדיקה גופנית ויש מצב גם קולונוסקופיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו