כאב בטן תחתונה אמצע וימין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בטן תחתונה אמצע וימין
    משה
    08/02/2015

    שלום,

    בן 27 לפני כ10 שנים עברתי ניתוח אפנדיציט שנוקב טופלתי באנטיביוטיקה למשך 5 ימים בבית חולים.

    מאז ועד סובל מבעיות ביציאות אבל חי עם זה. בעבר גם סבלתי מהליקובקטר פילורי ולקחתי 3 סבבים של אנטיביוטיקה כדי להשמיד אותו. פעמיים עברתי גסטרוסקופיה.

    ב3 חודשים האחרונים החלו כאבים בבטן ימין תחתונה וגם קצת לכיוון האמצע. הכאבים הם לא כל היום אלא באים והולכים בדיוק באותו אזור. הכאב הוא סביל לחלוטין אבל לא נעים.
    בבדיקת רופא משפחה אמר שיכול להיות משהו במעי. אולטרסאונד כליות ודרכי שתן תקין.

    כעת אני ממתין לפגישה עם גסטרואנטרולוג. האם יש אפשרות להימנע מקולונסקופיה?
    מה יכולה להיות הבעיה? האם יכול להיות פוליפ או דלקת כלשהי? מה הטיפול?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בטן תחתונה אמצע וימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בטן תחתונה אמצע וימין - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    18/02/2015

    רוב הכאבים בגיל זה תפקודיים (פונקציונליים- לא נובעים ממחלה) ואינם מחיבים קולונוסקופיה אם אינם בעלי אופי חסימתי ואינם מלווים במדדים אוביקטיבים נוספים בבדיקה גופנית ובבדיקות מעבדה המעוררות חשד למחלה פנימית.
    במקרה שלך שהיה ניתוח בעבר יתכן ויש הדבקויות בתוך קרומי הבטן שגורמים לכאבים.
    יתכן ובנוסף לגסטרו יש צורך גם בהערכה במרפאה אצל כירורג.
    כמובן לא ניתן להתאים טיפול דרך הפורום בהסתמך על התיאור שלך בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו