בעיית עצירות קשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית עצירות קשה
    ניקי
    11/06/2015

    שלום ד״ר נתן
    אני סובלת שנים מבעיית עצירות השתמשתי לקסמן פורטה ונירות גליצרין כבר בערך 20 שנה כך שללכת לשירותים בלי העזרה הזאת אני לא יכולה החלטתי לעשות מהלך ולהפסיק את הכדורים . וללכת רק עם נירות הבעיה שגם נירות כבר לא עוזרים אני עברתי בדיקת קונולוסקופיה שהייתה תקינה אבל הכירורג אמר שהמעי שלי ארוך מאוד ומפותל
    ביגלל שעדיין אני לא הולכת לשרותים רק עם עזרה של כדורים הפנה אותי הכירורג לבדיקת זמן מעבר מעי ומדידת לחצים .אני אמורה לקחת את הכדור מחר יום שישי ולעשות צילום בטן ריק ביום רביעי אני כבר יומיים לפני הבדיקה בלי שום חומר משלשל וגם עד יום רביעי אני לא יכולה לקחת כלום מה עושים עם לא תיהיה לי יציאה טבעית .שבוע לא להיתרוקן זה פשוט עונש מה עושים ?אני אמורה לחזור עם התשובות של הצילום בטן ומדידת הלחץ לכירורג .מה רצוי לעשות לאחר הצילום לעשות חוקן כי אני לא רוצה לחזור לכדורי לקסין פורטה ונירות גליצרין עד התשובה מהכירורג .תודה ניקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית עצירות קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית עצירות קשה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    16/06/2015

    ניקי שלום
    הבדיקות חשובות על מנת להחליט איפה הבעיה וכיצד ניתן לעזור. אין מה לעשות לפני וצריך להפסיק את הכדורים. לאחר הבדיקות ניתן לעשות חוקן או לשתות מרוקן כמו לפני קולונוסקופיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו