כאבים בבטן תחתונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בבטן תחתונה
    רוני
    30/06/2015

    שלום אני בת 33 בריאה בדרך כלל מגיל 19 סובלת מאפיזודות של מעי רגיז בשבוע האחרון יש לי כאבים בבטן התחתונה ואז כשאני נכנסת זה עובר לי קצת . היציאות הן רכות מאוד לא מימיות אבל רכות מאוד הייתי במיון נבדקתי פיזית עם בדיקות דם שם הרופא טען שהוא לא רואה סיבה מיוחדת לכאב ..למעט זה שיש לי WBC גבוה קצת 12000 עם סטיה שמאלה 82% , תפקודי כבד וכליה שמורים , הRCP שלי היה 1.5 , ולוקוציטים 500 בספירת השתן , הוא המליץ על תרבית שתן עם חשש שיש שם דלקת לא היו הקאות , בחילות חום היה 37.6 הכי גבוה . אלקטרוליטים שמורים המוגלובין 15.2
    אני בכלל חושבת שיש לי סממנים לסרטן מעי הגס ואני פשוט מתה מפחד האם יש לי מה לדאוג כלכך?! כי אני פשוט עצובה ..
    אשמח למענה
    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בבטן תחתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבטן תחתונה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    06/07/2015

    ממליץ לחזור על CRP ובדיקות לאחר סיום הטיפול בדלקת בדרכי השתן
    אם כאבי הבטן ממשיכים להטריד יש ללכת למרפאה למעי רגיז/הפרעות תפקודיות במכון גסטרו, שם גם ייראו האם יש סימני אזהרה לסרטן מעי הגס שהינו נדיר בגילך. בנוסף ימליצו על טיפולים קבועים אשר יקלו עלייך את החיים עם כאבי הבטן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו