עייפות מערכת העיכול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עייפות מערכת העיכול
    נעם
    30/09/2015

    שלום

    בן 40, עם עודף משקל.
    לפני כעשרה ימים התחיל אצלי יציאות רבות ומימיות, לאחר 4 ימים (זה היה צום) נרגע ליומיים, וחזר שוב בשבת לאחר ארוחת שישי בערב.
    במוצ"ש הלכתי למוקד לילה של קופת החולים, הרופא בדק והתרשם שלא מדובר בזיהום או וירוס, אלא לדבריו מדובר בעייפות של מערכת העיכול, ונתן לי הוראות לאכול דייסות ומרק ירקות בלבד, ולשתות תה ומים בלבד. ואכן מאז לא היו לי שלשולים, אך עדיין יש אי נוחות בבטן.

    רציתי בבקשה לשאול:

    א. האם נדרש בירור/טיפול כלשהו?
    ב. העובדה שבזמן הצום וכן בימים האחרונים (עם ההגבלות באכילה) אין לי שלשול, זה שולל בוודאות מחלת מעי דלקתית ו/או רגישות למזון-לקטז, וכן זיהום/וירוס ?
    ג. מה הכוונה בעייפות של מערכת העיכול? איך זה הופיע לי פתאום?
    ד. זה משהו שאמור לעבור ואוכל לחזור לאכול רגיל כמו בעבר?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפות מערכת העיכול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות מערכת העיכול - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    30/09/2015

    כעת שהדברים הסתדרו לאחר מספר ימים עם דיאטה נדמה לי שלא צריך ללחוץ קדימה עם בירור כלשהו. כמובן להיות במעקב.
    איני מכיר אבחנה של עיפות מערכת העיכול.
    לרוב בשלשול חריף כן מדובר על זיהום אולם במרבית המקרים הגוף מתגבר על זה לבד ללא צורך בטיפול אנטיביוטי או אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו