ממצאי בדיקה של קולונוסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממצאי בדיקה של קולונוסקופיה
    יעל
    01/10/2015

    שלום,
    ביצעתי בדיקת קולונוסקופיה לפני כשלושה חודשים.
    ממצאי הבדיקה (על פי הרופא המטפל) לא נראה לי עולים בקנה אחד עם ממצאי דו"ח הביופסיה.
    קיבלתי 2 טפסים:
    1. דוח תוצאות בדיקה פתולוגית
    2. טופס המשך טיפול

    1. בדוח הפתלוגי מפורט:
    "אבחנות ופרטים קליניים:
    דם סמוי חיובי, בריאה פרט להיפרליפידמיה.
    אנדוסקופיה: רירית המעי הגס נסרקה עד לצרום. פוליפ קטן בסיגמה בעומק 30 ס"מ נכרת בשלמות עם סנר (1)

    תאור מאקרוסקופי:
    פוליפ ממעי סיגמואידלי: פירור בקוטר 0.4 ס"מ (ניתן כל החומר)

    אבחנה:
    adenoma without signs of high grade dysplasia.
    the stalk resection margins are well identified without adenomatous changes
    "

    2. טופס המשך טיפול:
    "בדיקה פתלוגית נשלח ל: חולה- נא לגשת עם התשובה לרופא המטפל.
    הערות: בפוליפ שנכרת יש שינויים מתקדמים, אך הכריתה מלאה.
    נחזור על בדיקה בעוד 6 חודשים לביקורת"

    אינני מתיימרת לערער באמינות הרופא שחתום על טופס המשך הטיפול, אך ממה שקראתי הדו"ח הפתלוגי לא מעיד על שינויים מתקדמים ואני נורא מבולבלת, האם יתכן בלבול של הרופא? או אולי של הפתלוג?
    מה עליי לעשות?
    אודה לך אם תוכל להתייחס לתוצאות הפתלוג בפרט.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונוסקופיה - תגובה

    ד``ר עופר פורים
    01/10/2015

    שלום יעל
    לפי התוצאה מדובר בפוליפ שפיר אבל אם נבדקת לאור דם סמוי חיובי ממליץ לך להשלים בדיקה של החלק העליון של מערכת העיכול שנקראת גסטרוסקופיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו