מידע כללי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מידע כללי
    רעות
    06/11/2015

    שלום רב,

    להלן שאלותיי : אני אישה בת 40 ללא עבר משפחתי של מחלות.

    1. באיזה בדיקה בודקים טוב יותר את אזור הסיגמא והרקטום בסיגמוסקופיה או בקולנסקופיה? האם קולנסקופיה בודקת באותה יסודיות את האזורים האלה?

    2. האם ייתכו שכאבים בחולחולת מגיעים ממקום גבוה יותר מהסיגמא? משמע מהעי היורד או שזה לא הגיוני שממצא במעי היורד יגרום לכאב ברקטום? למעשה השאלה האם בתלונה של כאבים ברקטום עדיף לבצע כן קולנסקופיה או שהבדיקה המתאימה יותר היא סיגמוסקופיה?

    3. כדי לשלול בעיה חיצונית שגורמת לכאבים ברקטום האם מספיק לעשות בדיקת MRI של האגן או יש צורך גם בCT? (מנסה להמנע מקרינה בשחלות)

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מידע כללי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מידע כללי - תגובה

    ד``ר עופר פורים
    06/11/2015

    שלום רב
    קולונוסקופיה בודקת את כל המעי הגס כל כל חלקיו כולל סיגמא וחלחולת (רקטום) והיא הבדיקה המומלצת לסקר המעי באם ישנם כאבים באזור חלחולת אפשר גם לבדוק בדיקות של חלק המעי הנקראות סיגמאודיסקופיה.וגם בדיקה ע"י כירורג הנקראת רקטוסקופיה
    אני מציע לך לפנות בהקדם לכירורג התמחה בדברים אלה הנקרא פרוקטולוג.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו