הכנות לבדיקה לקולונוסקופיה היו לי קשות מידי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הכנות לבדיקה לקולונוסקופיה היו לי קשות מידי
    סנטר
    16/12/2015

    נאלצתי לקחת שני כדור לקסדין במשך שלושה ימים
    ויום לפני ובבוקר הבדיקה פיקולקס.
    שינוי התזונה היה גם מאוד קשה לי.
    בלילה לפני הבדיקה קמתי עם כאבי בטן
    ובבוקר ממש חלש וביטלתי את הבדיקה
    גם לוותה הרבה חרדה.

    האם יש הכנה אחרת? אני קורא על שטיפת קולון
    ייתכן גם שההכנה שלי הייתה קשוחה מידי, אני זוכר הכנות אחרות יותר.

    אני בן 42, אין עבר סרטי במשפחה.
    נשלחתי כתוצאה מדמם לייתר בטחון.
    מקור הדמם נבדק על ידי שלושה פרופסורים ומקורו בטחורים דרגה 1 מדממים.
    האם יש בדיקה אחרת? קלה יותר. הכנה אחרת. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנות לבדיקה לקולונוסקופיה היו לי קשות מידי - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    16/12/2015

    צריך לעשות את הבדיקה. לרוב התופעות הן מהלקסעדין שעליו ניתן לוותר במידת הצורך. במקום פיקולקס - אם זה גרם לבעיות- ניתן לקחת מוביפרפ. שטיפות קולון לא מקובלות ברוב המקומות בארץ- לדעתי לא נעשה כיום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו