מעי רגיז לאחר ניתוח מעי גס סרטני לפני 15 שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעי רגיז לאחר ניתוח מעי גס סרטני לפני 15 שנה
    שרה
    22/05/2016

    שלום
    שמי שרה
    עברתי סרטן מעי גס בשנת 2000 כריתה של הצד הימני בברך עברתי טיפול כימותרפי. כעבור שנתיים יתגלו תאים סרטניים בהשקה עברת ניתוח נוסף ללא כימותרפיה. אורך המעי היום 55סמ. בעייתי היא שאני סובלת משלשולים עם הפוגות. התיעצות עם רןפאי גברו ניסו לטפל בעזרת אנטיביוטיקה לא הואיל. לאחר ברור נוסף הוחלט שיש לי מעי רגיז. והטיפול בקל בטן וסטופיט בהתאם לצורך.
    עכשיו אני בתקופה קשה שלשלים מיד אחרי אוכל לא מופיע בלילה. התייעצתי שוב עם רופא גסטרו והוא הסביר שיש מעבר של חיים בין המעי הגס לדג נתן לי אטיביוטקה לורייקס 200 עזר למשך שלושה ימים והתופעה חזרה והמליץ להפסיק. המצב מכניס אותי לחרדות שממש לא עזרות. האם יש טיפול נוסף להפסיק את פעילות היתר של המעי. לא אוכלת מוצרי חלב ובלון בגלל רגישות.
    תודה מראש שרה

    ה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעי רגיז לאחר ניתוח מעי גס סרטני לפני 15 שנה - תגובה

    ד``ר נתן גלוק
    22/05/2016

    לכי גם לדיאטנית
    מומלץ להפחית קפה ומוצרי חלב, ללעוס הרבה ולאכול ארוחות קטנות ומחולקות
    מומלץ ליטול אימודיום או סטופיט.
    להיות במעקב רופא גסטרו קבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו