ניתוח פרולפס וסיבוכים אחריו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח פרולפס וסיבוכים אחריו
    פולי
    10/12/2016

    שלום אני בת 34 , לפני 9 שנים התחלתי לסבול מפרולפס ולאחר המון בדיקות עברתי ניתוח דרך פי הטבעת שלא שינה דבר, לאחר הריונות החלטתימלעבור שוב ניתוח בארצות הברית הפעם נותחתי דרך הבטן , ניתוח שנקרא rectopexy והסירו לי את הסיגמואיד וחצי מהרקטום , מאז הניתוח ( 9 חודשים) אני סובלת מתופעות קשות , אני לא מפסיקה ללכת לשירותים עם יציאות בכמות מוגזמת ודביקות כמו דייסה , באמצע היציא אני מרגישה שסיימתי אך בבדיקה פיזית אפשר להרגיש שכל הרקטום והפי טבעת עדיין מלאים ואני לא מצליחה לדחוף את זה החוצה, עשיתי המון בדיקות , דפקוגרפיה, מרי, קולונוסקופיה עם ניסיון הרחבה עם בלון, אני עושה חוקנים כי בעזרת החוקן אני מרגישה יותר את השרירים ויכולת התרוקנות, אף רופא לא נותן לי מענה כאן לבעיה, עשיתי ביופידבק שלא עזר בכלום, אני שותה imoddium שזה תרופא נגד שלשולים על מנת לקבל צואה קשה שיהיה יותר קל להרגיש אותה אך גם כשזה קשהאני לא מרגישה שזה נמצא ברקטום ואני צריכה להיעזר ידנית להוציא את זה , אני יודעת שהרקטום קטן ויכול להחזיק פחות אבל הרופא המנתח טוען שכל המטופלים שלו חזרו לרגיל אחרי הניתוח הזה ומשהו לא בסדר אצלי אבל לא יודעים מה. האם יש ניתוח או שחזור של המעי או השרירים שלו ? מה מוכר לך מהתופעות האלו ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרולפס

    ד``ר נתן גלוק
    10/12/2016

    התמונה לא לגמרי בהירה. הרחבה? מבין שיש היצרות? צריך לשלול פגיעה עצבית אולי באמצעות emg. ממליץ על ייעוץ במרכז גסטרו המתמחה ברצפת האגן בבי"ח גדול וכן על התיעצות עם הצוות המנתח מארה"ב. דיאטנית טובה עשויה לסייע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה היא פגיע עצבית

    פולי
    11/12/2016

    אני דיי חוששת שיש לי פגיע עצבית כיוון שאני אף פעם לא מרגישה שהרקטום שלי מלא רק אם אני בודקת עם האצבע אני מרגישה שיד לי משהו בפנים, אני הולכת לבצע מנומטריה שבוע הבא האם זה זהה לבדיקת emg ? ומה הטיפול באנשים שיש להם פגיע עצבית עקב ניתוח ? האם יש בארץ ניתוח שיכול לעזור ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר נתן גלוק
    13/12/2016

    הכוונה שנפגעו עצבים באזור שמפריעים להתרוקנות. מנמטריה בדיקה חשובה מאד, יתכן ואחריה יהיה מספיק מידע לטיפול, או שיחליטו גם על EMG. הניתוח או טיפול אחר תלוי במיקום הבעיה, נשמע שאת עוברתת בירור בכוון הנכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובת פרופסור

    פולי
    14/12/2016

    הייתי אצל פרופסור מצוית רפואי בבית חולים בניו יורק, והוא אמר שאין דרך לבדוק נזק עצבי, וגם במידה וכן נחתך איזשהו עצב אין ניתוח או טיפול שיכול להחזיר את זה , ושעצבים לוקח להם זמן להתאחד שנים.. האם בארץ כן יש בדיקה שיכולה לזהות נזק עצבי ? האם בארץ כן יש טיפולים לנזק עצבי? אולי כדאי לי להגיע לרופא בארץ ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצבי

    ד``ר נתן גלוק
    14/12/2016

    בגדול נכון, אולם לעיתים אפשר להשתיל קוצב.
    נראה לי שהפורום כבר פחות מתאים לדיון ברמה הזאת, זה כבר תלוי בממצאים שיהיו לך בבדיקות וצריך להיות בידיים של רופא מומחה שבודק אותך באופן ישיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו