מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח פרולפס וסיבוכים אחריופולי10/12/2016
שלום אני בת 34 , לפני 9 שנים התחלתי לסבול מפרולפס ולאחר המון בדיקות עברתי ניתוח דרך פי הטבעת שלא שינה דבר, לאחר הריונות החלטתימלעבור שוב ניתוח בארצות הברית הפעם נותחתי דרך הבטן , ניתוח שנקרא rectopexy והסירו לי את הסיגמואיד וחצי מהרקטום , מאז הניתוח ( 9 חודשים) אני סובלת מתופעות קשות , אני לא מפסיקה ללכת לשירותים עם יציאות בכמות מוגזמת ודביקות כמו דייסה , באמצע היציא אני מרגישה שסיימתי אך בבדיקה פיזית אפשר להרגיש שכל הרקטום והפי טבעת עדיין מלאים ואני לא מצליחה לדחוף את זה החוצה, עשיתי המון בדיקות , דפקוגרפיה, מרי, קולונוסקופיה עם ניסיון הרחבה עם בלון, אני עושה חוקנים כי בעזרת החוקן אני מרגישה יותר את השרירים ויכולת התרוקנות, אף רופא לא נותן לי מענה כאן לבעיה, עשיתי ביופידבק שלא עזר בכלום, אני שותה imoddium שזה תרופא נגד שלשולים על מנת לקבל צואה קשה שיהיה יותר קל להרגיש אותה אך גם כשזה קשהאני לא מרגישה שזה נמצא ברקטום ואני צריכה להיעזר ידנית להוציא את זה , אני יודעת שהרקטום קטן ויכול להחזיק פחות אבל הרופא המנתח טוען שכל המטופלים שלו חזרו לרגיל אחרי הניתוח הזה ומשהו לא בסדר אצלי אבל לא יודעים מה. האם יש ניתוח או שחזור של המעי או השרירים שלו ? מה מוכר לך מהתופעות האלו ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרולפס
ד``ר נתן גלוק10/12/2016התמונה לא לגמרי בהירה. הרחבה? מבין שיש היצרות? צריך לשלול פגיעה עצבית אולי באמצעות emg. ממליץ על ייעוץ במרכז גסטרו המתמחה ברצפת האגן בבי"ח גדול וכן על התיעצות עם הצוות המנתח מארה"ב. דיאטנית טובה עשויה לסייע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה היא פגיע עצבית
פולי11/12/2016אני דיי חוששת שיש לי פגיע עצבית כיוון שאני אף פעם לא מרגישה שהרקטום שלי מלא רק אם אני בודקת עם האצבע אני מרגישה שיד לי משהו בפנים, אני הולכת לבצע מנומטריה שבוע הבא האם זה זהה לבדיקת emg ? ומה הטיפול באנשים שיש להם פגיע עצבית עקב ניתוח ? האם יש בארץ ניתוח שיכול לעזור ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד``ר נתן גלוק13/12/2016הכוונה שנפגעו עצבים באזור שמפריעים להתרוקנות. מנמטריה בדיקה חשובה מאד, יתכן ואחריה יהיה מספיק מידע לטיפול, או שיחליטו גם על EMG. הניתוח או טיפול אחר תלוי במיקום הבעיה, נשמע שאת עוברתת בירור בכוון הנכון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובת פרופסור
פולי14/12/2016הייתי אצל פרופסור מצוית רפואי בבית חולים בניו יורק, והוא אמר שאין דרך לבדוק נזק עצבי, וגם במידה וכן נחתך איזשהו עצב אין ניתוח או טיפול שיכול להחזיר את זה , ושעצבים לוקח להם זמן להתאחד שנים.. האם בארץ כן יש בדיקה שיכולה לזהות נזק עצבי ? האם בארץ כן יש טיפולים לנזק עצבי? אולי כדאי לי להגיע לרופא בארץ ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצבי
ד``ר נתן גלוק14/12/2016בגדול נכון, אולם לעיתים אפשר להשתיל קוצב.
נראה לי שהפורום כבר פחות מתאים לדיון ברמה הזאת, זה כבר תלוי בממצאים שיהיו לך בבדיקות וצריך להיות בידיים של רופא מומחה שבודק אותך באופן ישיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאב לאחר בדיקת קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה
יציאות מרובות וכאב בטן עליונה מרכז/ ימין
כאבים בבטן שמאלית תחתונה וחשד לדלקת במעי
נטילת פרוביוטיקה לחולה קוליטיס
תוצאות קולונוסקופיה קוליטיס כיבית.
נטילת מבברין בשימוש קבוע
מתי צריך לעשות קולונוסקופיה?
כאבי בטן תחתונה חזקים לא חולפים
בדיקת קולונוסקופיה לאישה בת 86
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

