כאבים ברקטום ובאזור עצם הזנב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים ברקטום ובאזור עצם הזנב
    תמר
    19/01/2017

    בת חמישים עד כה בריאה לחלוטין ב"ה. אני סובלת כבר חמישה חודשים מכאב חזק בעצם הזנב. מלווה בלחץ פנימי באזור פי הטבעת ומכאבי בטן לסירוגין. מתקשה לשבת ובנוסף יש גרד והפרשה לסירוגיןה מאזור הזנב ופי הטבעת. הייתי כבר חמש פעמים אצל כירורג כל אחד אומר משהו אחר. אחד שלל הכל. אחד אומר שזה אורתופדי. אחד אומר סינדרום פינולדיאלי. האורטופד אומר קוקסידניה והציע זריקה בעצם הזנב. ונקבע לי תור לגסטרואנטרולוג לעוד חודשיים. אני בסבל נוראי. ומרגישה שזה משהו פנימי. מה יכול להיות שהם לא מזהים? פיסטולה? גידול? האם יש בדיקות שאוכל לבקש מרופא המשפחה בינתיים? טרוס? רטרוסקופיה? . Mri? אם צריך אעשה גם פרטי. לא יכול להיות שמישהו חודשים אני עם כאבים הולכים וגדלים ומנפנפים אותי שאין לי כלום בלי שעברתי אף בדיקה רצינית פנימית? אשמח לקבל את המלצותיכם. בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    ד``ר נתן גלוק
    22/01/2017

    יש אבחנה כזו של קוקסידיניה וגם של רקטלגיה (כאבים בעצם הזנב וברקטום). אלו נובעים לרוב מספאזם של שרירי רצפת האגן ופי הטבעת. כמובן בגיל 50 יש צורך בקולונוסקופיה לשלול גידול ברקטום. עד שאת מגיעה לרופא גסטרו ניתן לנסות משחה המכילה ניפדיפין להרפית השרירים ויתכן אפילו כדורים של ניפדיפין אם משחה לא עוזרת. פילונידל זה דבר שצריך לראות בבדיקה גופנית, אם אכן נראה אז יכול להסביר כאבים ודורש טיפול. אם הטיפולים לא עוזרים ניתן לבקש מרופא משפחה הפניה להדמיה- TRUS או CT של האגן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו