שאלה לאחד הרופאים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לאחד הרופאים
    אושרה
    09/12/2009

    שלום שמי אושרה בת 24 ומאובחנת כסובלת ממעי רגיש.
    אני סובלת בעיקר מכאבי בטן, גזים ושילשולים. כרגע אני מטופלת באומפרדקס ובנירבקסל, אך אני לא מרגישה שהם עוזרים לתסמינים.
    רציתי לשאול אם יש תרופות אחרות שיכולות לעזור להסדרת מערכת העיכול או לפחות להרגיע את הכאבים.

    עוד שאלה - אני נמצאת במסגרת של טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT) ונאמר לי ע"י המטפלת כי הוכח שלקיחת תרופות המעלות את רמת הסרטונין (ציפרלקס וחברותיה) מביאות לתוצאות יותר טובות בטיפול ובהרגשה הכללית. מה העמדה הרפואית בנוגע לתרופות אלו?

    מחכה לתשובה, אושרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לאחד הרופאים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאחד הרופאים

    פרופ' עמי ספרבר
    09/12/2009

    שלום רב,
    אם אומפרדקס ונירווקסל אינן עוזרות, אין טעם להמשיך לקחת.
    יש בהחלט טיפולים תרופתיים ואחרים שיכולים לעזור לחולי תסמונת המעי הרגיש, וביניהם טיפול בתרופות נודגות דכאון בהקשר להשפעתן על סרוטונין, ומסיבות נוספות.
    לדעתי את צריכה לקבוע פיגשת ייעוץ אצל רופא המומחה לנושאים אלה כדי לעשות "סדר בראש" וכדי להתוות תוכנית טיפולית מסודרת ומושכלת.
    בברכה,
    פרופ' ספרבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו