מודאגת- אסתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מודאגת- אסתי
    שירה
    31/05/2010

    שלום, אני בת 26 מזה ששנה בערך יש לי דימום קל אדום בהיר בזמן הניגוב לאחר יציאה, יש לציין שהדימום תמיד מןופיע לאחר שתיית חלב, מלבד כך יש לי כאבים תמידיים לא חזקים בבטן בצד ימין מקרין לגב , בדיקות דם תקינות מלבד פריטין 19, המוגלובין דווקא 14 , עשו לי מיפוי כליות משום שחשבו שיש בעיה בכליות עקב גם דלקות בשתן שהיו לי יצא תקין לחלוטין.
    אני ממש חוששת , יש לציין שהמעכת החיסונית שלי ממש חלשה כל חודש יש לי שפעת ויראלית כולל צינון, לקחתי כדורי ברזל כמה חודשים וחזרתי על הבדיקה ועדיין הפריטין באותה רמה.
    רופא כירוג בדק אותי ולא הרגיש טחורים חיצוניים שלח אותי לבדיקות צואה ולגסטרו, מה זה יכול להיות??? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאגת- אסתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת- אסתי

    פרופ' עמי ספרבר
    01/06/2010

    שלום אסתי,
    אצל בת 26 הגורם העיקרי לדם בזמן ניגוב הוא טחורים, גם אם כירורג לא ראה אותם. אינני מכיר קשר בין שתיית חלב לדימום.
    בכל מקרה, לאור הפריטין הנמוך והכאבים בבטן הימנית יש בהחלט מקום לייעוץ אצל רופא גסטרו כפי שהוצע לך.
    בהצלחה,
    פרופ' ספרבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו